Diesel na wat oefenen @ work.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Danique07

Diesel na wat oefenen @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 22:40

Hoihoi, ik had pas geleden ook een topic geopend, en vondt het nu wel weer tijd voor een nieuwe naar een paar weekjes les en oefenen. Het vorige topic was http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=808434&st=0&sk=t&sd=a&hilit=diesel.
Hier staat een verhaaltje hoe en wat..

Nu heb ik hier wat foto's. (Gister genomen) En vondt het wel weer leuk om erop te zetten.
Ze wou niet goed aan de teugel, en vondt het vandaag wel weer eens tijd om weer aan mn eigen zit en hulpen te werken...(Nieuwe hulpjes geleerd, middendrafje (maar dat is bij ons meer uitgestrekt, diesel loopt als snel in haar eigen tempo middendraf) en zelf proberen niet meer met de binnenhand te sturen maar met de buitenhand. Dus veel figuurtjes lopen, heb de mooiste foto's eruit gepikt...

Eigen opmerkingen;
*Beter op de teugels letten (de teugels er beter bij pakken)
*Hakken beter uitdrukken
*Naar voren kijken, niet in de manen blijven hangen
De beugels heb ik geloof ik nu aardig op maat?!
& ik geloof dat er nog genoeg meer dingen zijn, dus brand maar los!

A.s. vrijdag krijg ik mijn eerste les van louise, er worden dan vast wel weer foto's gemaakt en die komen er ook nog wel bij, en anders op een nieuw topic.

Opmerkingen & tips zijn welkom, wees wel lief he..(kijk ook even mijn andere topic, dan zie je hoe het in het begin ging!)

1. Mooie beeld wel, alleen wat doet mijn linkerhand?!?!
Afbeelding
2. Opzich wel leuk, mooi uitgestrekt...
Afbeelding
3. Wou dies zo graag rond, alleen ze had geen zin vandaag....Danique, kijk nou naar voor!!
Afbeelding

Danique07

Re: Diesel na wat oefenen @ work.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 23:02

Niemand?

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 02:42

Leuke pony hoor.

Je zadel zit te ver naar voren en het lijkt ook alsof hij voorover kiept op de tweede foto, mss iemand naar laten kijken?
Probeer wat hoofdhouding betreft wat meer toe te werken naar de eerste foto, dat is de bedoeling.
Probeer je handen wat meer naast elkaar te houden en voor je te kijken, verder is het netjes hoor.

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 07:25

Ja dat die klappert wist ik, we hadden er een gelpad onder gedaan, misschien dat het zou helpen..
Maar bedankt voor de tips

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 06:22

Niemand meer zeker?

o0o_Jade_o0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 10:02

Dat ziet er al goed uit. Probeer haar alleen een beetje meer bergopwaarts te laten lopen. Veel overgangen maken dus. &Voor het zadel zou ik toch eens kijken voor een ander. Ik zie dat ze nu zwanger is, dan heb je even tijd om het uit te zoeken. Ik weet dat het niet gemakkelijk is Lachen