Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(en haar daar vervolgens wel voor straffen...
)
jacqii schreef:LINK WEG GEHAALD IVM COMMENTAAR!!

Juul schreef:Beetje laf om meteen die link weg te halen vind ik..
Juul schreef:Beetje laf om meteen die link weg te halen vind ik..
Juul schreef:Dat krijgt ze nu ook wel denk ik..

dus mensen kom maar op met jullie commentaar.. want tja volgens sommige mensen is bokt alleen daar voor.. niet hoor
maar wel zo leuk om gewoon die link te laten staan.. zijn ook nog mensen die vast iets positiefs willen zeggen.. en daarbij kon je van te voren ook weten of je het wou plaatsen of niet en dat wou je ?? dus commentaar of niet.. wat maakt jou dat nou uit toch.. je moet doen wat jij leuk vind etc.. maar mensen mogen wel hun mening geven !!
Zammie schreef:Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.

mariekie schreef:Zammie schreef:Voor een ieder die het filmpje niet heeft gezien: Donna is in haar vorige leven een zeepaardje geweest. Dit gevoel heeft ze nog steeds en daarom wil ze het liefst in een grote waterbak gaan liggen, met baasje er nog op. Dit lukt natuurlijk niet en daarom verdwijnt haar hele hoofd zo'n beetje onder water, aan eeeen stuk door.
Vroeger teveel naar de kleine zeemeermin gekeken
.