Indira (fries) @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Demone

Indira (fries) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 20:56

We hebben een "nieuw" paardje (werd eerst door iemand anders gereden en stond daar, is nu terug) en die heb afgelopen week gereden, vanaf morgen is ze voor mijn zus en die gaat haar uitbrengen op wedstrijd.
Ze kan soms enorm sterk zijn (en dat ben ik absoluut niet gewend) dus mijn handen hebben afgelopen week een eigen leventje geleden.

Hier de foto's.. Go jij! Go jij!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoofdfoto
http://pic20.picturetrail.com/VOL1573/6466463/17625887/274492103.jpg

Als je ergens wat kale plekken op haar lichaam ziet; ze heeft schimmel.

Mijn eigen commetaar..
- Mijn handen!!
- Beugels hadden wel wat langer gemogen

Nouja, kom maar op met jullie commetaar! Vork Duivel

sharonalover

Re: Indira (fries) @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:58

Gaat zeker goedkomen, leuk diertje!
Waar je nog wat aan moet werken is dat hij iets mooier door de rug gaat lopen nog, hij heeft de hals er nog iets teveel op staan, maar dat is lastig, het komt vast goed!

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 21:03

Dat gedeelte zal voor mijn zus zijn gnagna.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:03

Ziet er erg leuk uit! Commentaar geef je zelf al & misschien wat mij opvalt is dat ze erg opgekropt loopt, ik zou haar wat meer in de halslengte laten, het lijkt wat gespannen zo op de foto's Knipoog Mooi hoofdstel heb je trouwens! 'haha' die frontriem heb ik ook Haha!

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 21:09

Klopt maar dat is behoorlijk moeilijk, en ze was inderdaad behoorlijk gespannen.
Mooie frontriem he haha ben er echt helemaal verliefd op Haha!

ursulaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:12

eerst wil ik ff zeggen; dat het een super mooit paard is!! Haha!
commentaar: Het ziet er nogal gespannen uit, geef het paard wat meer "vrijheid", daar bedoel ik mee: meer teugel! Knipoog
edit: en dan word ze ook niet zo heel erg sterk. Als je heel erg veel aan de teugel gaat trekken, gaat het paard alleen maar vervelender doen. Dus dan krijg jij ook niet zo'n last van je handen Knipoog

Demone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 21:24

Oh dit is echt een die hard hoor, zelfs met lange teugel loopt ze te trekken maar daar is een reden voor Tong uitsteken

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:32

Ik had liever gezien dat je meer lengte in de hals had gereden, nu lijkt het meer een touwtrekwedstrijd wat mij niet de bedoeling lijkt. (Win je toch niet Knipoog )
Doordat jij zelf nu ''tegen gaat hangen'' en meer druk op de teugels geeft loopt het paard nu meer op jouw handen dan op eigen benen. Ondanks dat het paard dus sterk is dus meer lengte in de teugels en meer naar voren rijden.

Succes gewenst voor je zus met dit leuke dier Lachen

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:47

Demone schreef:
Oh dit is echt een die hard hoor, zelfs met lange teugel loopt ze te trekken maar daar is een reden voor Tong uitsteken

Als ze weer geneigt is om te trekken zal ik toch de teugel wat langer laten, dat ze zowat gaat halsstrekken, daarna beetje voor beetje weer wat korter pakken totdat ze de goeie halshouding heeft, als ze nog steeds zit te trekken zou ik haar toch een paar pasjes naar voren rijden, zodat ze leert om der eigen hoofd te dragen (dit heeft bij mij wel gewerkt) Ik zie dat je een reden ervoor had, is het dat je hem net rijd? als ik het verkeerd heb excuses Knipoog

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:34

*Zus hier.. Jullie hebben allemaal gelijk! Loopt opgekroppt niet los houd zn rug vast..Ze doet alles super! Alleen alles is precies het verkeerde snap je.. Ze is een beetje verpest. Maar het komt wel goed zijn nu hard aan het werk om haar normaal te laten stappen in plaats van een kameel. Maarja 2 x in de maand op concour en 2 jaar later nog in de B zitten..snap je.. Maar goed komen binnekort nieuwe foto's Hopelijk met enige verbetering
Groeten van zus

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 17:48

Mooi paard hoor, en geweldig hoofdstel.

Probeer wel wat meer ontspanning erin te brengen, verder ziet het er netjes uit Lachen beetje opgekropt dat wel..

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 20:34

Mooie fries man:D
Probeer zelf ook wat ontspannender te gaan zitten, dan gaat je paard zich ook meer ontspannen Lachen

Joto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 12:44

Vanmiddag nieuwe fotos:d