Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nanett35 schreef:Bij mijn pony staat een Tinker, hij is nog niet ingereden, dus ik dacht ik ga een beetje proberen erover te hangen. Hij deed niks. De volgende dag heb ik er een zadel opgelegd en ik kon er gewoon op gaat zitten. Is dit niet te snel?? Alvast bedankt
zydeco schreef:nanett35 schreef:Bij mijn pony staat een Tinker, hij is nog niet ingereden, dus ik dacht ik ga een beetje proberen erover te hangen. Hij deed niks. De volgende dag heb ik er een zadel opgelegd en ik kon er gewoon op gaat zitten. Is dit niet te snel?? Alvast bedankt
ik mag hopen dat het je eigen paard is of dat je anders toestemming hebt om dit te doen
ik zou als eigenaar niet bepaald blij worden als dit gebeurt met mijn paard
nanett35 schreef:Bij mijn pony staat een Tinker, hij is nog niet ingereden, dus ik dacht ik ga een beetje proberen erover te hangen. Hij deed niks. De volgende dag heb ik er een zadel opgelegd en ik kon er gewoon op gaat zitten. Is dit niet te snel?? Alvast bedankt

zydeco schreef:nanett35 schreef:Bij mijn pony staat een Tinker, hij is nog niet ingereden, dus ik dacht ik ga een beetje proberen erover te hangen. Hij deed niks. De volgende dag heb ik er een zadel opgelegd en ik kon er gewoon op gaat zitten. Is dit niet te snel?? Alvast bedankt
ik mag hopen dat het je eigen paard is of dat je anders toestemming hebt om dit te doen
ik zou als eigenaar niet bepaald blij worden als dit gebeurt met mijn paard
De beste leeftijd om te beginnen is 3,5 tot 4 jaar.detour schreef:Kijk, dat is nu precies wat ik bedoel! ga ff lekker ergens anders opvoeden.

Sita_ schreef:Als iedereen nou stopt met kibbelen kan er misschien nuttig advies gegeven worden..

Ik heb ook mijn vragen. Straks zit je er op, en dan? Pony kent nog helemaal niets, geen stemcommando's enzo, wat kun je dan?
polly2 schreef:Er staat volgens mij nergens dat het niet haar pony is...dus dat is suggestief.