Landato GS maakte vandaag zijn debuut in de klasse L2 drs, het was al snel duidelijk dat het doorzitten ons veel beter ligt dan al dat lichtrijden in de proef. Ik kon er nu veel makkelijker doorheen rijden. Ik was dan ook zeker te spreken over dit eerste optreden.
losrijden

hoofdfoto, vind um wel gaaf

middendraf

galop

resultaat: 198 punten en gewonnen
V-Power maakte vandaag ook zijn debuut in de klasse L2. Hij liep eigenlijk best lekker, goed voorwaarts en fijn in de hand. Helaas kregen we in de middendraf een storing, die ons wat punten en naar uiteindelijk bleek een prijs kostte.
lekker ontspannen

galop

galop volte 15 m

draf

halthouden voor het achtwaart, hij staat best mooi hier vind ik

resultaat: 192 punten en net buiten de prijzen
Dexter GS was de enige die geen debuut maakte, maar 'gewoon' Z1 liep. Ik kon hem maar kort losrijden (misschien te kort). Hij was niet fijn in de hand (te los), constant aan het wisselen in de mond en op het been, daardoor lukte het in de proef ook niet echt.
maar 1 foto

resulaat: net geen wp
Loraine GS maakte vandaag haar debuut in de klasse L1. Ze liep met losrijden al lekker. Toen ik de ring in reed, zei de jury al tegen mijn voorlezer: "wat een sjiek paard, hopelijk kan ze haar zo aan het lopen houden!". Toch leuk om te horen
Proef ging prima voor de eerste x, hier en daar nog dingen die beter moeten/kunnen, maar ik was wel tevreden. Helaas geen foto's van de proef zelf.draf met losrijden

stap

resultaat: 194 punten en 5e prijs
) erg netjes uitzien Steph! Bij Power lijkt het soms alsof je net je been iets optrekt.
. 
je hebt ze mooi voor elkaar, Dexter is er vast ook de vlgd keer weer bij
Jij was toch niet in Kessel of wel??
En ach mocht het zo zijn dat we tegen elkaar uitkomen, gezellig toch