3 keer een succesvol debuut op 1 dag!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaggie

3 keer een succesvol debuut op 1 dag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 17:33

Vandaag op wedstrijd geweest met alle paardjes. Na de kampioenschappen, waar de resultaten wat minder waren, gingen we vandaag weer vrolijk verder in hogere klasses.

Landato GS maakte vandaag zijn debuut in de klasse L2 drs, het was al snel duidelijk dat het doorzitten ons veel beter ligt dan al dat lichtrijden in de proef. Ik kon er nu veel makkelijker doorheen rijden. Ik was dan ook zeker te spreken over dit eerste optreden.

losrijden
Afbeelding

hoofdfoto, vind um wel gaaf
Afbeelding

middendraf
Afbeelding
Afbeelding

galop
Afbeelding

resultaat: 198 punten en gewonnen Cool

V-Power maakte vandaag ook zijn debuut in de klasse L2. Hij liep eigenlijk best lekker, goed voorwaarts en fijn in de hand. Helaas kregen we in de middendraf een storing, die ons wat punten en naar uiteindelijk bleek een prijs kostte.

lekker ontspannen
Afbeelding

galop
Afbeelding

galop volte 15 m
Afbeelding

draf
Afbeelding

halthouden voor het achtwaart, hij staat best mooi hier vind ik
Afbeelding

resultaat: 192 punten en net buiten de prijzen

Dexter GS was de enige die geen debuut maakte, maar 'gewoon' Z1 liep. Ik kon hem maar kort losrijden (misschien te kort). Hij was niet fijn in de hand (te los), constant aan het wisselen in de mond en op het been, daardoor lukte het in de proef ook niet echt.

maar 1 foto
Afbeelding

resulaat: net geen wp

Loraine GS maakte vandaag haar debuut in de klasse L1. Ze liep met losrijden al lekker. Toen ik de ring in reed, zei de jury al tegen mijn voorlezer: "wat een sjiek paard, hopelijk kan ze haar zo aan het lopen houden!". Toch leuk om te horen Vork Proef ging prima voor de eerste x, hier en daar nog dingen die beter moeten/kunnen, maar ik was wel tevreden. Helaas geen foto's van de proef zelf.

draf met losrijden
Afbeelding

stap
Afbeelding

resultaat: 194 punten en 5e prijs

Nathalie84

Re: 3 keer een succesvol debuut op 1 dag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:37

super dat het zo goed ging Haha!

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:38

Vind het er (zoals gewoonlijk Knipoog ) erg netjes uitzien Steph! Bij Power lijkt het soms alsof je net je been iets optrekt.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:44

Ziet er netjes uit Haha! gefeliciteerd met je punten!

Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:50

Succesvol dagje idd! gefeliciteerd met je prijzen en punten.
Heb eigenlijk alleen het proefje van Landato kunnen zien, en daar ging hij ook wel belachelijk ontspannen en goed Haha! Tong uitsteken

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 17:54

Inderdaad een succesvolle dag voor jou!
Gefeliciteerd met je prijzen en punten! Zo te zien ziet het er goed uit Lachen.

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:02

zo jij had wel een drukke maar succesvolle dag
gefelieciteerd met je pijzen en punten!!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:15

Netjes weer hoor Steph, gefeliciteerd met de punten!

knolle_krack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:33

Heee Stephanie... ze zien er echt weer oppie toppie uit zeg... je rijd ze dan ook wel super he!!!
gefeliciteerd met je prijzen leuk zeg!!!

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:29

Wat een spetterend debuut Steph, gefeliciteerd met je 1e plaats met Landato en je 5e plaats met Loraine, jammer van je storing met Powertje, dat maakt hij de vlgd keer wel weer goed Haha! is hij ook weer donker aan het worden, viel me vanmiddag bij Relana op en ik zie het ook op jou foto`s.
Ik neem mijn petje voor je af Rock-on, dudes! je hebt ze mooi voor elkaar, Dexter is er vast ook de vlgd keer weer bij Knipoog

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:41

Ik vind je bij Dexter (en landato) veel meer "in" je zadel/ "in" je paard zitten met rijden. Bij V-power zit je "op" je zadel, waardoor je ook je knieen optrekt om te moeten werken met je benen. Begrijp verschil in africhting. Weet niet of het zelf ook zo voelt?

Verder super netjes gedaan! Jammer dat Dexter geen puntje had, maar toch weer een geslaagde dag om het zo maar te zeggen! Top van je!
Vind het ook erg netjes van je, dat je je handen bij allemaal de paarden van je af houdt. Je rijdt er wel degelijk aan!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 20:14

bedankt voor alle leuke reacties!

@Kiki, dat doe ik bij Power ook soms, komt 1. omdat hij niet zo groot is en 2. dat ik hem goed wakker moet blijven houden, ik moet genoeg impuls houden en zo lukt dat op het moment ff het beste.
@Suzy, hij was vandaag ook echt fijn ontspannen om te rijden en als hij dat is dan lukt het ook allemaal veel beter. (zoals uit de uitslag ook wel viel op te merken)
@Perla, achja dat drukke went wel Vork
@Monique, ach we hebben nog alle tijd in deze klasses, heeft niet direct haast. Ik vind Power trouwens op de foto's altijd donkerder ogen dan irl, maar het kan best dat hij weer donkerder is geworden, ik zie hem te vaak Clown Jij was toch niet in Kessel of wel??
@sunnymay, ik snap wat je bedoelt en kan me er ook wel gedeeltelijk aan vinden, Landato en Dexter laten zich met doorzitten heel erg makkelijk rijden en je kan ze daar ook heel makkelijk mee stimuleren, beide zijn daarnaast wat verder in africhting en ouder als Power (6 jaar en 11 jaar). Power daarentegen is niet direct zo makkelijk met doorzitten, hij accepteert het nu wel allemaal, maar ik ben er wel nog 'voorzichtig' mee, de ene x kan ik iets dieper zitten als de andere x, afhankelijk van het moment, dat is gewoon iets wat nog meer moet groeien bij ons. Hihi en over mijn handen, eerlijk is eerlijk dat is niet altijd zo hoor dat ze goed staan, maar mijn trainer (en ikzelf) hameren er wel op, want het is wel heel belangrijk.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:16

Ziet er goed uit stephanie!!! En zeker een geslaagd debuut!!

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:13

He Stephanie!

Het ziet er goed uit bij allemaal en kei gefeliciteerd met je prijzen!
Volgende keer een echte babbel, als we net allebei tijd hebben om te kletsen Knipoog

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:36

Nogmaals gefeliciteerd met prijzen en winstpunten! Lachen
Vind het er heel goed uitzien, mooie hoofdfoto van Landato!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:41

Wat ontzettend goede resultaten heb je behaald, gefeliciteerd! Waar was de wedstrijd?

monique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:57

jaggie schreef:
@Monique, ach we hebben nog alle tijd in deze klasses, heeft niet direct haast. Ik vind Power trouwens op de foto's altijd donkerder ogen dan irl, maar het kan best dat hij weer donkerder is geworden, ik zie hem te vaak Clown Jij was toch niet in Kessel of wel??

Niet te snel gaan hè Knipoog want over een tijdje ben ik er even uit, en dan raast jij me zo voorbij Nagelbijten / Gniffelen
Nee, heb me afgemeld voor kessel, auto nog steeds kapot, kon een andere auto lenen, heeft Huub onze auto uiteen gedraaid voor de ingang van de loods waar de trailer in staat Hamer

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 10:35

@Eefke, ja doen we!
@Marleen, ja die foto is (op goed geluk) idd goed gelukt.
@Ursy, dit was in Kessel.
@Monique, haha slimme actie van Huub zeg Koe En ach mocht het zo zijn dat we tegen elkaar uitkomen, gezellig toch Cool moge de beste winnen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:43

dat zijn nog eens punten, gefeliciteerd!
lijkt me trouwens wel een georganiseer met zoveel paarden op concours Haha!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 16:52

achja alles is te doen hoor, er zijn genoeg mensen mee om te helpen dus het gaat allemaal wel. Ben 's avonds wel altijd ram gaar Haha!