Ben trots op dit stelletje ( eigenwijzen )!! ( v. Kennedy )

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimnor

Ben trots op dit stelletje ( eigenwijzen )!! ( v. Kennedy )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-07 19:42

Hallo allemaal,

Ik ben erg trots op Sandra ( Adencia op bokt ) en Vernando ( v. Kennedy ).
Gezien Sandra heel wat doorzettingsvermogen nodig had bij deze DRAAK Haha! , vind ik het wel even leuk om de door mij gemaakte foto’s eens op bokt te zetten! Na een jaar hard zwoegen, heeft ze hem nu eindelijk waar ze hem hebben wil!! Beide gelukkig eigenwijs, niet alleen het paard Haha! ! Vernando is niet bepaald de makkelijkste onder het zadel en we hopen dat zijn truckendoos dan nu eindelijk, écht, helemaal leeg is! Wie heeft er toevallig ook een nakomeling van Kennedy, zijn dat allemaal van die eigenwijzen toevallig?! Haha, nee hoor, ondanks dat hij een gebruiksaanwijzing heeft, is het een super dier! Toch Sandra?!

Nou San, op naar je 1e wedstrijd!! Ben zeer benieuwd hoe jullie dat samen gaan doen!

Ik vind het een leuk stel samen!!

Draven...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galopje...
Afbeelding

Zijn hoofdje..
Afbeelding

Zij saampjes Lovers
Afbeelding

Na hard werken, een lekkere douchebeurt Knipoog
Afbeelding

Glimwurm! Haha!
Afbeelding

Mag ik nu dan weer terug naar mijn vriendjes?! Nou??
Afbeelding

Groetjes Linda

Maysie

Re: Ben trots op dit stelletje ( eigenwijzen )!! ( v. Kennedy )

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:52

Prachtig dier.. Mooi gebouwd ook.

Tips: de amazone moet meer rechterop gaan zitten, schouders meer naar achteren en de ontspanning in haar eigen rug vinden. Want op de foto's kukeld ze elke keer naar voren en ze ziet er gespannen uit in de schouders.
Ze moet meer naar voren kijken en haar hoofd recht boven het lichaam houden want ze knikt elke keer haar nek op de foto's in.
De knik in de arm is mooi maar mag er iets ontspannener in zitten, handen iets meer dragen en mooi rechtop houden want ze knikt nu in bij de polsen.

Haar handen moet ze iets meer voor haar houden waardoor je die ontspanning ook meer aan de voorkant krijgt en niet snel haar hand vast kan zetten.

Tenen heeft ze elke keer netjes naar binnnen maar de hak mag wel een stuk meer uitgedrukt worden. En misschien de beugels een gaatje langer.

Zou er mer ontspanning komen en de zit correcter komen er volgends mij beste gangen uit want (ik weet het foto's zijn momentopnames) op dit moment zie ik weinig gang bij het paard.
Laatst bijgewerkt door Maysie op 25-08-07 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Shorks

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 19:55

ziet er goed uit! hij loopt moooi zeg! Lachen alleen het meisje dat erop zit knikt haar polsen heel erg.. is misschien beter om dat niet te doen

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 20:13

ik vind het nog niet zo fijn eruit zien. het lijkt alsof de amazone er nog een beetje angstig op zit. als paardje iets raars doet, ligt ze er dan niet snel naast? lijkt alsof ze nog niet echt een onafhankelijke zit heeft, maar het blijven foto's!!!, dus kan er langs zitten. het paardje ziet er goed uit Knipoog erg knap dat ze er mee door blijft gaan, toppie!!! veel succes en plezier samen Knipoog

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:26

Drie witte voeten, kolletje, zwartbruin.........ja das vragen om een DRAAk Knipoog Die van mij heeft ook een volledige trukendoos gekregen bij elk wit voetje en bij 't kolletje twee. Nee, erg leuke fotos, knap dat doorzettingsvermogen! (eigenlijk best lekker zo'n paardje als je een vechtersmentaliteit hebt Tong uitsteken )

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-07 22:48

ik vind het er echt trekkerig uitzien , zodra ze iets gespannender gaat lopen doet de ruiter er nog een schepje bovenop dat het niet echt ontspannen word,
ik zou er als eerste wat ontspannender op gaan zitten en als je weer spanning krijg weer even je hele lijf losgooien en weer opnieuw beginnen (ik was voorheen ook vaak gespannen en ging dan opgekropt zitten enzo en als ik dan alles even losgooide ging alles weer goed ) en met een zachte hand doorvragen want dit vind ik er namenlijk erg gedwongen uitzien ,
maar voorderest vind ik het er al redelijk goed uit zien , veel succes nog !!

Adencia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 01:03

Hoi allemaal, ik ben dus Sandra, degene die erop zit. Ik weet dat ik nog erg aan mijn houding moet werken, die is wat slechter geworden doordat Vernando eerder best wel erg vervelend was met rijden, en dan ga je inderdaad wat gespannerder zitten (ondanks dat ik er nog nooit afgekukeld ben). Ik weet dat dit een verbeterpunt is, en dat we er nog lang niet zijn, maar het begin na een moeilijk jaar qua rijden is er weer, en daar ben ik allang blij mee. Gelukkig hebben we nu ook weer vaker les, en hoop ik dat we over een tijdje weer foto's kunnen plaatsen waarop een verdere vooruitgang te zien is. Verder is Vernandootje een schat van een paard, en ooit komen we er wel! Voor de rest bedankt voor de reacties!

Gr. Sandra

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 02:46

Leuk zeg weer eens een kennedy voorbij komt Haha!

Vindt het een verschrikkelijk leuk paard om te zien ook leuke combinatie.

Komt trouwens erg bekend voor die trukkendoos,heb het in begin ook gehad maar nu is ze toppie Haha! ..wel consuqent behandelen maar wel goudeerlijk en erg werklustig Haha! Haha!

Succes verder met rijden

Kimnor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-07 12:26

Itsmy1987 schreef:
ik vind het nog niet zo fijn eruit zien. het lijkt alsof de amazone er nog een beetje angstig op zit. als paardje iets raars doet, ligt ze er dan niet snel naast? lijkt alsof ze nog niet echt een onafhankelijke zit heeft, maar het blijven foto's!!!, dus kan er langs zitten. het paardje ziet er goed uit Knipoog erg knap dat ze er mee door blijft gaan, toppie!!! veel succes en plezier samen Knipoog

Hallo

Sandra en er snel naast liggen... eh nee... Ik heb me het afgelopen jaar heel vaak verwonderd dat ze is blijven zitten! Wat ze zelf al zegt, hij is niet bepaald een lieverdje geweest het afgelopen jaar, dus haar houding is daardoor misschien iets verslechterd, maar dat weet ze en daar werkt ze aan.
Hetgeen wat ze ook in de lessen nu wel eens doet, is met haar ogen dicht rijden om haar paard beter te leren aanvoelen, of gewoon in de lucht kijken... Daar wordt mee geoefend!
Vandaar dat we ook wel eens filmpjes maken. Als je zelf rijdt zie je natuurlijk niet hoe je erop zit, dus aan de hand van die filmpjes kan ze het dan terug zien.

Het begin is er, en ik weet zeker dat zij vrolijk door zullen gaan. Haha!

Groetjes Linda

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 12:29

__KELLY schreef:
ik vind het er echt trekkerig uitzien , zodra ze iets gespannender gaat lopen doet de ruiter er nog een schepje bovenop dat het niet echt ontspannen word,
ik zou er als eerste wat ontspannender op gaan zitten en als je weer spanning krijg weer even je hele lijf losgooien en weer opnieuw beginnen (ik was voorheen ook vaak gespannen en ging dan opgekropt zitten enzo en als ik dan alles even losgooide ging alles weer goed ) en met een zachte hand doorvragen want dit vind ik er namenlijk erg gedwongen uitzien ,
maar voorderest vind ik het er al redelijk goed uit zien , veel succes nog !!

Hier sluit ik me bij aan. Knipoog
Verder wel een leuk paard ! Ja

LietJ_RobJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 12:34

Super stel, ben het eens met de rest Ja
Enneeuh,
Echt met een cap rijden!
Want ik heb laatst een verhaal gelezen,
en het is echt erg wat met dat mens is gebeurt!!!!

Verder leuk paard!

XBoortjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 12:46

leuk paardje en leuke combinatie, alleen de ruiter moet nog wel goed aan haar houding gaan werken.
op de billen zitten, achterover en hakken uitdrukken Knipoog

DDDDDDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:49

veel succes ermee zou ik verder zeggen Knipoog Knipoog