ik rij normaal een oude dame van 25, super lief lekker makkelijk en we rijden gewoon onze rondjes door het bos. in tolt wel te verstaan want ook dit oudje is een ijslandse merrie.
nu staat er van dezelfde eigenaar nog een merrie (ook ijslands) "maar" 22 jaar oud maar nog zeer pittig in dr hoofd...
ik moet hier nog erg aan wennen, want dit ben ik totaal niet gewend!

zo anders in reageren en doen op mij en de omgeving, echt een hele omschakeling.
zelf geef ik eerlijk toe, ik ben een echte recreatieruiter. en er kan nog aardig wat bijgespijkerd worden aan mij! mocht je tips hebben, geef ze dan gerust (maar wel graag vriendelijk), als ik er maar wel wat mee kan...
eigen commentaar:
- waar ga je toch heen met die rechterenkel...??
- meer voor me uit kijken
- benen iets naar achteren leggen
- hakken soms meer uitdrukken
- paard heb ik verder geen commentaar op, die is zo stijf en vettig, die moet eerst weer flink op conditie komen wil die beter kunnen lopen...
dit is de 2de keer dat ik op haar rij, en ze is aardig stijf en vet
maar hé we doen ons best!
het is de bedoeling dat ik haar vaker ga rijden en haar dus weer slank en op conditie breng.
maar goed genoeg gekletst hier komen de foto's
(ook niet onbelangrijk, foto's staan niet op volgorde!!)
1.

net klaar en nat van het harde werken
2.

beetje bewogen, maar daar zaten ze toch echt hoor die kabouters... (tolt)
3.

tja geen commentaar...
(tolt)4.

ik zit eindelijk netjes, maar paard mocht meer ontspannen... (tolt)
5.

(stap) zelf vind ik deze prettig beeld geven... paard is eindelijk wat ontspannen...
6.

mn haarkleur matcht met haar manen
7.

mn benen niet vooruit steken... *zucht*
8.

ongelijke beugels... zie het nu pas...
let op enkel!! steek hem erg af... rare enkel 
en wat is ze dik...

9.

dag dag!!! (btw hier lijken de beugels mega ongelijk... maar ze stond met de achterbeen op rust...
)