Haflinger Palissa @ Wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xLariss

Haflinger Palissa @ Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 09:31

Afgelopen zondag was er onderlinge wedstrijd op Owf.
Het ging niet zo goed als vorige keer, en eigenlijk zou ik met m'n andere pony starten, maar omdat ik de buitenwedstrijden nog af wou maken met m'n haf, had ik dat maar niet gedaan.
De foto's zijn gemaakt door shanna, (shannie hier op bokt).

Dit was de eerste keer dat ik weer met haar sprong, ze heeft een tijdje kreupel gestaan, normaal spring ik 80, maar dit is nu 60 om het even rustig aan te doen.
Met springen had ik er 1 balk af, maar ze was ook erg moe.
Toch vond ik dat ze het erg goed deed! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meliiSsatjje

Re: Haflinger Palissa @ Wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:35

Netjes Laris!!
Hoe gaat het met daisy Haha!

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:40

jaa ik heb je daar zien rijden !! , jij was iets van 9 of 10e ofzo tog ?
mooie haf heb je , vond hem ook netjes lopen alleen hij had iets ronder mogen rijden.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 09:47

MeliiSsatjje; Jaa met dais gaat het erg goed! ze wil thuis al de trailer in, binnenkort gaan we stukje rijden met de trailer.
Vandaag is de hoefsmid geweest (dais steigeren Bloos) en zondag komt de oude eigenaar, en dinsdag gaat ie naar de tandarts Knipoog

__KELLY; Jaa, de vorige wedstrijd ging echt heel goed, alles aan de teugel en 202 punten! Haha!
Ik had nu 188 punten, dus ben best tevreden.
Maar m'n vriendin heeft op dr gereden, en ik weet niet wat ze er mee gedaan heeft, maar rond lopen wil ze niet meer, en achteruit lopen al helemaal niet.
En normaal had ik best goede punten, dus ik moet de volgende wedstrijd heel netjes rijden, want ik hoop dat ik met een plaatsje in het clubkampioenschap het kan afsluiten met m'n haf.
Daarna ga ik namelijk starten met Daisy Lachen
Dus het word heel hard trainen met Paliss!

mariska_emke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 09:48

leuke haf, alleen met springen mogen je beugels wel wat korter, veel succes nog met beide pony's

aleida_thijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:06

Hee Larissa! Het gaat best goed toch met Palissa? En ook met Daisy gelukkig! Het rijden ziet er goed uit hoor, alleen niet zoveel dressuurfoto's Ja
Groetjes
edit: Het springen ziet er ook heel goed uit!

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-07 22:50

Mariska_emke; ik heb express mijn beugels zo lang, palissa komt nog wel eens niet zo goed uit, en dan neemt ze een noodsprong.
En dan word ik om het zo maar te zeggen gelanceerd, en dan als ze neer komt dan bonk ik in 1 x neer op haar rug.
Ik weet niet of het erg is om met wat langere beugels te springen, maar het lijkt mij wat fijner om te springen met iemand op je rug die lange beugels heeft, dan iemand die in 1x op je rug neer bonkt.

Aleida_thijs; met Palissa gaat het erg goed, ze is een tijdje kreupel geweest, maar ze is nu alweer als vroeger! Haha!
lekker gek doen, bokken, crossen met mij over het land, dus dat gaat wel goed Knipoog