Vandaag weer even sinds lange tijd relaxed getraint.
Arno is nu 20 jaar en heeft 2 maanden stilgestaan wegens kreupelheid (erg lang verhaal )
We zijn pas weer sinds 4 weekjes bezig.
Eerste week vooral rustig aan gedaan, en conditie opgebouwd, wel op concours geweest voor de ervaring (voor mij)
Niet te lang losgereden, en in de proef niet te veel gedaan.
Toch nog 9e met 189 punten. (van de 26) maar we gingen dus niet voor de prijs of punten, maar ervaring, maargoed altijd leuk meegenomen.
toen weer een weekje lekker doorgetraind (conditie training eigenlijk) en toch maar weer op wedstrijd.
1e proef 181 punten, 2e proef 197. ( weer gingen we er niet vanuit dat ik een puntje zou krijgen, krijg ik er maarliefst 2 in de laatste proef
) Dus de punten voor het M1 waren er ruim.Tja, en toen was het de week van de limburgse kampioenschappen (L2), ik stikzenuwachtig, gespannen, en dus de hele week ging de training poedersuiker. Arno helemaal vastzetten, niet meer lekker door zn lijf, of rug.
De dag voor de wedstrijd, ontspande ik, en had zoiets: ach, we zijn 3 weken bezig, voornamelijk alleen nog maar voorwaarts neerwaarst, dus morgen gaan we gewoon een proef neerzetten op ons niveau waar we nu in de training zijn, en de rest zien we wel.
die dag ging het dus ook weer 10 x beter, en hebben lekker gereden.
we wisten dat ik geen prijs zou hebben, maar ik heb dan ook niet meer er uitgehaald, dan wat kon. gewoon weer een conditiewedstrijd voor hem, een ervarings wedstrijd voor mij

De proef ging opzich nog super voor zo'n slechte week, en pas 3 weken trainen ,184 en 189 punten.
Zo nu weten jullie een beetje hoe het zit!
Ben lekker naar buiten met m geweest een aantal keer, en vandaaag heb ik hem eens goed los gemaakt, nou zie hier het resultaat!
Heb ook zonder zweep gereden, dag mag niet meer in het M1

Ps, mijn houding en zit is bagger, maar daar was ik vandaag even totaal niet mee bezig!
En hij heeft de oortjes wat naar achter, maar dat heeft hij altijd als hij geconcentreerd is.

Halthouden

hier staat hij al fijner, alleen hij had last van een vliegje

stap

draf, mooie afdruk van achter.

En HIER ging het mij om!

(Had m voor de foto's even wat opgepakt)
Ben apietrots op mijn 20-jarige topper
, na 4 weekjes trainen!