pebbels(haf) @t work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

pebbels(haf) @t work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 10:41

Zoals jullie weten mag ik pas sinds een paar maandjes weer op pebbels rijden. Het ging niet zo lekker, ze was nogal in een bokbui waardoor ik soms wat streng met me hand door kom. Aankomende zaterdag hebben we wedstijd dus ik hoop heel wat tips te krijgen. Ook moet ik me hoofd niet scheef houden. De foto's zijn al van een aantal weken terug. Nu rijden we met een ander bit waar ze heerlijk op loopt en ook lekker op knabbelt.

Afbeelding
pianohandjes

Afbeelding
dit geeft een wat netter beeld.

Afbeelding
Hier nam ze iets het rit aan!

Afbeelding
hoofd recht houden

Afbeelding
bok!!

Afbeelding
vlak na een bokbui

Afbeelding

en toe was de camera leeg! Tips zijn zeer welkom

jillie1994

Re: pebbels(haf) @t work

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:45

Haha, die bok ziet er wel grappig uit, of niet soms?

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 10:49

Hoi, ten eerste : wat een ontzettend leuke Haf heb je !!! Pling Hij lijkt een beetje op mijn Haf, ook zo lekker grijs en overal appeltjes (de mijne is nog grijzer en heeft nog meer appeltjes). Knipoog

Over je rijstijl : Ik vind dat je houding erg neigt naar stoelzit, pas daarmee op !! Lips are sealed Je steekt je onderbeen en voet helemaal naast de schouder, ipv op de singel. Probeer ook je handen laag, netjes naast elkaar rechtop op de manenkam te houden ipv ze in de lucht te laten zweven. Knipoog Verder vind ik je paard netjes lopen, maar op de 5e foto loopt ze bijna te diep. Let daar dus ook mee op... Heel veel succes op je wedstrijd, hopelijk heb je iets aan mijn tips !! OK dan!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:04

ik vind uhm als je al veilig met cap rijd dat je dan ook erg verstandig een rijbroek en laarzen aan mag doen.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 13:08

je haf is super leuk... daar kun je trots op zijn. verder zou ik wat rechter gaan zitten je zit nu heel erg in stoel zit-ver na achter. en je voeten inplaatst van vooraf steken meer na de singel leggen. en zeker met gewonen sport schoenen aan op letten dat je voeten niet zo vel door de beugel steken. want door de tong van je schoen kun je blijven hangen bij een goeide bok. gevolgen zie je in mijn profiel.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 21:49

Even het een en ander verduidelijken! Waardoor ik niet op me hafje kon rijden is wegens rugproblemen en mocht ik ook 8 maanden absolute niet rijden waardoor het een en ander zeg maar ''weggezakt'' is. Op het moment dat ik weer mocht rijden had ik me paardje dus ook 8 maanden. Hierdoor kende wij elkaar amper met het rijden alleen af en toe , zodra me rug het toe liet even een 20 minuutjes rijden. Vandaar ook die stoel zit voor me ongeluk zat ik weer veels te ver naar voren.

Verder ga ik jullie tips allemaal mee nemen de komende maanden

love2horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:51

commentaar op rijden is al gezecht. verder een leuke pony en als je de tips een beetje opvolgt ziet het er helemaal netje uit Knipoog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 22:43

heeii daan Lachen

ziet er netjes uit!
je handen staan alleen wel erg streng !
misschien keertje proberen iets minder te vragen .. want ze komt er vanzelf Knipoog
verder vind ik je ondertussen al weer een stukje netter rijden Knipoog dus zeg hier niet te veel over Knipoog

xx katja (verzorgster van pebbels)

ann3l03s

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 23:16

waarom rij je zonder rijkleding?
het ziet er leuk uit.. mooie haf let wel op je houding, dat je niet te veel inzakt. Succes met je wedstrijd