Help, wisselen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Help, wisselen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 10:42

Ik hoop dat het hier goed staat, anders sorry!

Ik wil graag even jullie mening horen. Mijn driejarige heeft eergister tijdens het rijden een tandje verloren, en nu zat er gister nog eentje erg los, die zou er ondertussen wel uitzijn denk ik

Na hoelang kan ik er nou weer een bit in doen? Er zit nu een dubbelgebroken in, niet echt bol.
En een los tandje, kan je die gewoon laten zitten, of moet je hem eruit trekken?

Alvast bedankt

Animalcare

Re: Help, wisselen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:45

Die tandjes moet je er niet uithallen die vallen vanzelfs er uit. Je kan gewoon een bit aan doen maar ik zou er wel een pakken die minder scherp is, hij zal vast wel raar met zijn hoofd doen of met zijn tong als hij er veel last van heb, daarom als je gaat rijden op hem moet je niet te veel in zijn mond gaan trekken.
Met hulp van de helper.

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 16:10

Oke, maar ik heb er volgens mij al het zachste bitje in. Ik rij altijd in een les, dus ik ga het gewoon proberen vanavond. Bedankt

Novice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 11:13

Het bit zit niet bij de tanden maar ligt op de lagen, je kan het bit dus gewoon in blijven doen, maakt niet echt uit welke!
En idd de losse tanden er niet uit trekken, die vallen er vanzelf uit