Rustig stappen:

En zie hier het draven:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die moet je echt bewaren. Wat kijkt ze daar lekker trots. En die laatste foto zie je haar echt genieten dat ze het voor elkaar heeft gekregen al met haar zo te draven.blessiej schreef:Ik vind het er leuk uit zien!
Alleen lijken mij rij laarzen geen overbodige luxe!
En het dekje licht ook niet helemaal goed onder het zadel..
Verder echt leuk dat ze zelf zo der pony kan beleren..
.
Het is alleen inderdaad wel slimmer om rijlaarsjes te pakken i.v.m het eventueel blijven hangen in de stijgbeugels mocht ze er af vallen, wat natuurlijk niet te hopen is, maar ja soms ook niet te voorkomen. Het leek ook alsof het zadel iets te ver naar voren ligt, maar ja als je een pony hebt met een (nog) smalle rug, is dat natuurlijk ook niet altijd te voorkomen dat het zadel wat naar voren schuift. Als dat laatste het geval is, is het misschien een idee om een staartriem te gebruiken, ik weet niet of er een ringetje achterop het zadel zit? Dit werkt ook goed bij pony's met een lage schoft. Succes verder en heel leuk om te zien zo samen!! smit_ilse schreef:Waarom nou weer rijlaarzen, denk dat een groot gedeelte van bokt heerlijk op deze manier begonnen is. Het lijkt wel een mode-trend te worden om zo netjes mogelijk gekleed te rijden.
Ziet er leuk uit!! Hoop dat ze er nog lang plezier mee heeft!!!
smit_ilse schreef:Waarom nou weer rijlaarzen, denk dat een groot gedeelte van bokt heerlijk op deze manier begonnen is. Het lijkt wel een mode-trend te worden om zo netjes mogelijk gekleed te rijden.
Diablo schreef:smit_ilse schreef:Waarom nou weer rijlaarzen, denk dat een groot gedeelte van bokt heerlijk op deze manier begonnen is. Het lijkt wel een mode-trend te worden om zo netjes mogelijk gekleed te rijden.
Ziet er leuk uit!! Hoop dat ze er nog lang plezier mee heeft!!!
Sharon had eerder wel rijlaarzen, maar ze was nogal wispelturig wat paardrijden betreft. Toen ze uit haar laarzen gegroeid was, heb ik dus geen nieuwen gekocht, omdat ik eerst eens wil zien dat ze doorgaat. En ze redt zich prima op deze manier hoor.
Maar ik neem ook wel aan dat er genoeg verstand aanwezig is om te weten waar jullie mee bezig zijn, dus als het voorlopig toch goed gaat zo, is het toch ook prima 
)lekker bij ons id de buurt buiten ritjes maken)
(of bij jullie)
)

blessiej schreef:Alleen lijken mij rij laarzen geen overbodige luxe!

amigo_lover schreef:Hee
wat leuk dat amber een goed plekje heeft gevonden ( ben een vriendin van de vorige eigenaar )
Heb haar net de foto´s van amber laten zien..
Ze is super trots op jullie
Ellen had ook een paar keer op merci gezeten ( zonder zadel en hoofdstel ) maar toen lag ze ernaats
Groetjes Doreen && Ellen