de fotos zijn gemaakt door jacky2.
er reden zo'n 15 deelnemers mee. in de 1e proef had ik 186, daar zijn de fotos van. de 2e proef had ik 193 en een 4e plaats.
fotos van de parade e.d heb ik nog niet, staannog niet online
die zijn gemaakt door paardenfoto.nl

hier was ik net klaar met de proef en had echt nog nooit zo lekker gereden op concours

volgens mij was dit het wijken, nog steeds een moeilijk punt

middengalop, kon meer, maar hij gleed weg in de 1e bocht

de andere middengalop, zelfde punt links gaat altijd moeizamer

richting het afgroeten stappen

volgens mij de volte 15 meter doorzitten, echt een hel op willem

het afgroeten zelf. willem wilde ook even de jury in de ogen kijken

nou brand maar los met de tips. ik weet dat er stukken tussen zitten die niet helemaal goed zijn. het wijken is bijv. een probleem. ik vind het moeilijk recht teblijven zitten en de hulp te geven en hij kantelt het hoofd het liefst
de doorzitstukken kunnen ook beter, maar willem zit voor geen meter.(karperrug, weggevallen bespiering) al is het wel beter geworden sinds ik luchtzadel heb.
ik hou hem bij stukken te strak van voren waardoor hij zijn hals zo raar opgaat krullen. willem heeft zo'n 10 cm vanaf zijn atlas een giga blokkade zitten die ervoor zorgt dat hij net die laatste knik niet zo goed kan maken. we zijn al ruim een half jaar bezig met de sportmasseur, het gaat steeds beter.
maar ben helemaal trots op mijn ventje
heeftie toch maar ff geflikt
, maar je geeft zelf al aan dat hij een probleem heeft met zijn hals (en jij ook, door 'm te strak te houden).