Zaterdag 1 september is ons debuut in de B
Nog geen jaar geleden sprong hij op ander terrein in een parcour geen enkele sprong. we zijn de laatste maanden weer een aantal keer weggeweest en het toch nog geprobeerd, en steeds ging het beter.
En op die vrijdag, 3 augustus, was ons eerste parcours foutloos, tot de laatste sprong..weigering (daar lag ik
) daarna nog een weigering en de 3de x er toch overheen. Het was ook wel mijn eigen schuld hoor, na de 1nalaatste hindernis was k helemaal niet meer geconcentreerd omdat ik zo blij was =P en toen hadden we ons 2de parcours wel foutloos gereden
K ben zo trots
Nou, hier komen de foto's, het zijn er niet veel maar krijgen jullie toch een idee
Oh trouwens, hij vindt het afentoe een beetje TE leuk en 'wilt hij nog wel eens wat hoger springen dan nodig is'. Dus mijn zit is ook niet al te best op de foto's, maar daar moet ik zowiezo nog aan werken
.1. Beetje enthousiast

2. Deze vind ik gaaf

3. haha dat koppie van 'm

4. Hertje

5. en Onthoofd

Commentaar is welkom

Trouwens, Sorry van de grootte van de foto's
ik was er ook bij met banshee, de fjord!
Dan ben je duidelijk niet meer te redden...Dressuurcrack tot en met! (nou ja, misschien krijg je nog wel behoefte aan wat meer steun als je straks over de 1.10 zweeft