Kennen jullie hem nog? tijdens het inrijden een paar weken geleden?

Slechts kort onder het zadel en dan al een Bixie dressuurconcours met een beginnend ruitertje!
Eerst manen vlechten,maar we kwamen er al gauw achter dat Sjors te raar haar hiervoor had, dus toch maar los gedaan.
Ik was het eerste de pineut om met 30 graden mij rot te rennen met onze stevige dikke kerel die niet altijd even veel zin had om mee te draven wegens een ehm.. paar pondjes teveel
het motto was dan ook "bewegen Sjors... bewegen, word je vanzelf een slanke god! "
Even voor alle zekerheid, ruitertje is een 6 jarig meisje die nog nauwelijks kan rijden, laat staan lichtrijden en netjes zitten op een dikke Shetlander met een pannekoek zadel

Vol concentratie...

En netjes tussen de balkjes door

Al met al heeft Sjors het fantastisch gedaan, wat als eindresultaat een mooie 5de plaats en beker tot resultaat had.
Nichtje Jennifer deed met haar pony Kyra ook mee met de Bixie en werd een keer 1e en een keer 2e met ook nog een extra beker wegens beste B combintie.
vandaar ook nog even deze foto omdat ik het zo knap vond, meiske had zulke steken in haar buik dat ze halverwege de eerste proef huilend moest stoppen en toch is doorgegaan. dat is pas doorzettingsvermogen
Jennifer net voordat ze moest stoppen wegens de steken

. Echt een leuke combi die 2.

)
Hoezo rodeo Shet?
Hij is wel netjes opgevoed hoor!