1. Biet (ik vertik het om hem beauty te noemen
) op de dag van de verkoop (ergens in februari dit jaar). Even proberen. Hij had een half jaar stilgestaan na 3 maanden beleerd te zijn. Helaas niet mijn zadel, zat niet echt lekker. Hij moest even kijken naar iets aan de kant.Opmerkingen: Hakken naar beneden, onderbeen iets naar voren, contact houden en handen dragen.
2. En een galopje. Nagefelijkheid is iets beter op deze foto, contact is twijfelachtig. Hakken naar beneden (is zooooooo moeilijk) en onderbeen weer iets naar voren. Teugels korter en handen dragen. Iets achterover zitten. Wel veelbelovend achterbeen op deze foto, na 6 maanden geen training :p
3. Niet zo'n beste foto. 31 mei. Hij mag iets lager ingesteld. Teugels niet te lang en hakken auitdrukken. Wel mooi ontspannen staart.
4. Ook geen beste foto, maar mooi achterbeen en betere aanleuning. Toch de teugels korter houden.
5. Juni 2007. Fijne aanleuning. Weer die hakken en die handen. En nee, er lag geen geld.
6. Iets later in de training iets meer oppakken en een iets feller achterbeen. Mooi setje zijn we :p Teugels niet te lang en hakken uitdrukken. Oei dat wordt afzien strax :p
Ik vind vooral de bespiering opmerkelijk. Hij krijgt steeds meer kont en nek, dus ergens zijn we wel goed bezig.
Opbouwende kritiek is welkom, want ik kan er goed op blijven zitten, maar dus totaal niet paardrijden :p

.
, zoals je zelf al aangeeft.