Met wedsrijd zweep rechts?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau_Ra

Met wedsrijd zweep rechts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 20:02

Hallo,
Ik rijd zondag een KNHS wedstrijd in de B. Ik rijd normaal gesproken altijd
met mijn zweep in mijn rechterhand. De een zegt dit mag niet, de ander zegt dat het wel
mag, maar er niet mee mag groeten, maar wel als je de zweep dan even met je andere hand vastpakt.
Weet iemand of ik tijdens de proef wél met mijn zweep in mijn rechterhand mag rijden, of juist níet??
Alvast bedankt. Knipoog
xx Lau_Ra

asjemenou

Re: Met wedsrijd zweep rechts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:03

Dat mag wel.
Alleen met groeten idd je zweep even in je linkerhand vastpakken.
(alleen vasthouden, niet heel je zweep naar de linkerkant verhuizen! Dat zag ik vorige week ook iemand doen.)

lisa_jpeine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:05

het mag wel, maar het is maar net wat je zelf handig vind,
als je je zweep in je rechterhand hebt, dan moet je de zweep even met je linkerhand pakken. hoeft niet over te pakken maar gewoon even vast houden zegmaar Tong uitsteken

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 20:05

Oke, nee dat bedoelde ik ook gewoon met mijn linkerhand ff snel de zweep vastpakken, maar niet helemaal overpakken naar de linkerkant. Gelukkig mag het wel met de zweep rechts!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 21:01

Haha ik dacht eerst ook dat zweep persee links moest, maar met proefje mag je hem wel gewoon aan de rechterhand hebben, alleen dan idd met je linkerhand vasthouden!
Haha je zou maar daar stil staan en even je zweep overnemen Huilen van het lachen