Was een kort rondje, 28 kilometers. Ik had echt het gevoel dat ik er zo doorheen vloog. Visco was in het begin een beetje pubberig maar eenmaal een beetje op gang deed hij het echt heel braaf. We hebben grotendeels alleen gereden, en soms even achter een ander groepje aangeplakt om even wat rust te krijgen.
hier zijn we op weg naar de start:

bij één van de groom punten:

Visco heeft de eerste 20 kilometer echt heel prettig door gelopen, we hadden meerdere andere combinaties ingehaald wat opzich wel een goede oefening voor hem was. Hij heeft erg de nijging om aan andere paarden te plakken. Maar dit ging opzich heel erg goed. Na 20 kilometer had hij het alleen lopen wel gezien en sloten we aan bij 2 andere amazones.

Bij een groompunt wou ik even stoppen om wat te koelen alleen Visco wou te graag bij de andere twee paarden blijven zodat het de grooms onmogelijk werd gemaakt om hem fatsoenlijk te koelen. Maar weer snel achter die andere twee aan dus.
en dan de finish! :
'
even op adem komen:

En daarna natuurlijk even afzadelen en paardje verzorgen

Ik baal nog steeds onzettend over het feit dat de wedstrijd niet door ging! Ik had er zo hard voor getraint en ik rij maar 3 wedstrijden in het jaar, en de voorbereiding en al het werk. Was dus allemaal voor niets. De route zelf was echt geweldig om te rijden, wat een mooie omgeving daar zeg! Heb ook echt wel genoten, en het was een goede training voor de volgende wedstrijd: Holten!
Was jij die gene met die draver in zo'n rood T-shirt?
. Mooi dier heb je.