Pretty Woman (Erik x Facet @ Bosscherhof!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Pretty Woman (Erik x Facet @ Bosscherhof!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 14:12

Mijn bruine schoonheid Lovers
We begonnen onze dag al vroeg. Eenmaal aangekomen begon het wekelijkse gevecht; hoofdstel aan doen zonder haar uit te moeten zwaaien *LOL*
Maar het lukte! Fijn losrijden en de piste in. Maaaarrrr rode parasols zijn natuurlijk veeeeeel enger dan gele Clown Dus ze schrikt zich te pletter van die parasol. Heb even gedacht dat de jury mij ging mogen uitzwaaien *LOL* Maar had haar op tijd terug, eenmaal in de ring ging het wel maar op links had ze moeite met de parasol, ze ging er wel langs maar ze vertrouwde het toch niet Na de galop ging ze ineens wel er langs Rolleyes
Tweede proef ging heel fijn. Naar de parasol laten kijken (en kreeg de complimenten van de jury dat ik het zo op loste) en we gingen gewoon heel rustig de ring in, ze liep een ontspannen proefje Ja
Helaas maar 59.52% en 58.42% Eerste proef had omlaag gemoeten van mij, maar die tweede proef had gerust wat hoger gemogen Ja Maar dat zijn minder winstpunten en dat vind ik dus niet zo'n ramp! We hebben ons eerste bosritje ook gemaakt (uitstappen in het bos) en daar reageerde ze heel fijn op Ja Ja ik ben heel erg tevreden over haar!

losrijden beetje donker;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
de achterste Knipoog
Afbeelding

En we beginnen.
Afbeelding
groet. Pret kijkt geheel ongeïnteresseerd de andere kant op.
Afbeelding
crea
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
en klaar Ja
Afbeelding
Pret controleert of al haar materiaal er wel uit is *LOL*

Al bij al een geslaagde middag Ja
Er zijn nog foto's van de eerste proef ook, maar die heb ik voorlopig nog niet Lachen

o0o_Jade_o0o

Re: Pretty Woman (Erik x Facet @ Bosscherhof!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:22

Pret is haar streken nog niet echt verleert dus. Lachen Het ziet er op de foto's toch allemaal mooi uit! Komt goed hoor!
Hoeveel winstpunten hebben jullie nu al?

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:24

Gaaf Kath!! Ben alleen geen dressuurmens, dus geef geen commentaar daar over Haha! Wil wel even kwijt dat jullie een mooie combi zijn, beide mooi ontspannen!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:38

Ik wist niet dat ze bij ons in boscherof zo wedstrijde organiseerde. enkel springwedstrijden dacht ik.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 14:55

Ik vind jullie er als combinatie heel erg leuk uit zien, maar ik kan niet vinden welke klassie jullie rijden

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:09

Toch een fijne wedstrijd, weer wat overwonnen.
Wat fijn dat Pret zich buiten zo goed gedroeg!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 17:40

Ben blij voor je dat ze het afgeleert heeft van het hoofdstelgevecht,in het provahof vond ze het duidelijk wel heel erg leuk al showend op het terrein zonder hoofdtel. Clown
Mijn paard was ook 1 brok spanning,dat had ik je al gezegt,niet zo zeer van die rode parasol die eigenlijk beter geel hadden moeten zijn Haha! ,alles rondom de ring was ook wel erg spannend. Haha!
Maar goed van je dat je het hebt opgelost. Ja
Je hebt een erg mooi paard,heb ik altijd al gevonden en je rijd haar ook erg netjes. Ja
Doe zo verder,je komt er wel. Ja

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 22:22

o0o_Jade_o0o schreef:
Pret is haar streken nog niet echt verleert dus. Lachen Het ziet er op de foto's toch allemaal mooi uit! Komt goed hoor!
Hoeveel winstpunten hebben jullie nu al?

17, gaat veel te snel. En neen ze heeft lang niet al haar streken verleert *LOL*

Soniador schreef:
Ben blij voor je dat ze het afgeleert heeft van het hoofdstelgevecht,in het provahof vond ze het duidelijk wel heel erg leuk al showend op het terrein zonder hoofdtel. Clown
Mijn paard was ook 1 brok spanning,dat had ik je al gezegt,niet zo zeer van die rode parasol die eigenlijk beter geel hadden moeten zijn Haha! ,alles rondom de ring was ook wel erg spannend. Haha!
Je hebt een erg mooi paard,heb ik altijd al gevonden en je rijd haar ook erg netjes. Ja

Bloos dat is de hele wedstrijd rond gegaan volgens mij *LOL* Maar dat vond ze heel erg leuk ja! Ja Ach ze kan der maar plezier van gehad hebben. Ze word een flinke dame inmiddels. Vond je tweede proef btw totaal niet slecht

Shanna16 schreef:
Toch een fijne wedstrijd, weer wat overwonnen.
Wat fijn dat Pret zich buiten zo goed gedroeg!

Ja was inderdaad wel fijn! Weten we dat ook weer he Knipoog

_Inga schreef:
Ik vind jullie er als combinatie heel erg leuk uit zien, maar ik kan niet vinden welke klassie jullie rijden

E in Belgie, dat is B bij jullie Knipoog

Woest schreef:
Ik wist niet dat ze bij ons in boscherof zo wedstrijde organiseerde. enkel springwedstrijden dacht ik.

nee hoor, ze organiseren ook hele fijne dressuurwedstrijden.

Teuntje111 schreef:
Gaaf Kath!! Ben alleen geen dressuurmens, dus geef geen commentaar daar over Haha! Wil wel even kwijt dat jullie een mooie combi zijn, beide mooi ontspannen!

Dankje!

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 10:06

ik geloof dat je E wel gelijk kan stellen aan L2 zonder wijken, omdat dit niet in onze proeven zit? Ze ziet er al mooi uit kath! Die winst haal je idd heel snel binnen ik zit nu met vijf wedstrijden op 23 punten!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 11:37

Soniador schreef:
Citaat:
Bloos dat is de hele wedstrijd rond gegaan volgens mij *LOL* Maar dat vond ze heel erg leuk ja! Ja Ach ze kan der maar plezier van gehad hebben. Ze word een flinke dame inmiddels. Vond je tweede proef btw totaal niet slecht

Mijn 2de proef vond ik zelf ook beter als mijn 1ste,ik had net 1% meer in de 2de proef,ik had veel punten verloren op het galopgedeelte.Maar dat is echt helemaal mijn fout,ik ben te gespannen en dan druk ik bij het aanspringen meer als normaal met mijn benen zonder dat ik er enig besef van had.Het was btw al lang geleden dat ik nog zo gespannen ben geweest voor een proefje te rijden. Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 14:27

hoe kwam het dan dat je zo nerveus was?

welshfreak zo, dat gaat ook goed vooruit bij jou. Ik vind trouwens dat er niet meer zo heel veel in de E zit...

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 15:16

Soniador was zelf nogal heet tijdens het inrijden en in de ring was ze natuurlijk helemaal in haar element,dan is ze heel erg bang rond haar aan het kijken als ze iets ziet wat haar niet echt aanstaat.
Als zij gespannen is,wordt ik ook heel erg gespannen,wat natuurlijk niet echt goed is.
Mijn instructeur zegt altijd,"rustig blijven,rustig blijven!!!"
Maar ik heb daar zoveel moeite mee,nu de laatste keren ging het erg goed,nu gisteren helemaal niet.
Ik moet gewoon een beetje meer voor mezelf leren rijden en me van de rest niet zo veel aantrekken van die rijd beter en die is dit en die is dat. Clown
Moet ik echt afleren!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 22:23

ja das wel jammer...Maar dat komt vanzelf allemaal wel goed! Niet druk maken om de anderen. Je bent idd op wedstrijd voor jezelf. Maar ik had het daar eerst ook moeilijk mee. Met mijn pony toen nog. Nu benk daar overheen Lachen Juist nog op grote wedstrijden ben ik nerveus.

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 22:25

Welke klasse is dit eigenlijk?
Luek paard, leuke bles Lachen