na de peesblessure door te hard te willen crossen in de wei zijn we weer aardig op weg. Ik pak hem al wat meer erbij en ik ga weer bellen voor priveles. Natuurlijk rijden we niet elke dag in de bak, we zijn vaak te vinden in het bos en ik gooi regelmatig los. hij is al ouder en het moet wel leuk blijven natuurlijk
als we dressuurmatig rijden, werken we eerst goed los en warm, daarna even goed bikkelen en dan weer afbouwen. bij elkaar loopt hij ongeveer een uur ( lekker buiten uitstappen), waarvan 15 minuten écht werken. de wissels springt hij nog

Rambo heeft tot zijn 22ste Z2 bij de paarden gelopen. Rambo is een kruizing welsh cob/KWPN en is 1.52 hoog.
die peesbeschermers van BR waren uitverkocht, dus die komen nog.. nu maar even bandages erbij gepakt

foto's!!!!

vroeger had ik nog niet zulke lange benen... lang houden! hij heeft korte achterbeentjes waardoor het voor ons nóg lastiger is om ze er goed onder te rijden. hier dus op de voorhand.

dit vind ik wel de mooiste
lekker onspannen, mooi erbij en actief.
wat kort in de hals, hij werd wat heet.

hier ook...

aaaaah eenbalk in de weg!!! Lianne let ook weer niet op, en rambo denkt: 'oh, een balk. ik stop wel'

en zijn lekkerespeknek en bolletje:
eigen commentaar: hakken uitdrukken, handen en rug netjes houden.

is ier er nog over gegaan? vind het een leuke opmerking!