vrijdag had ik prive les in mijn eigen bak (jaja helemaal happy, een eigen bak de omheining komt nog
)ik was echt weer erg tevreden na mijn les! de laatste paar weken (zal het afkloppen nu
) is ze echt heel werkwillig en vind ik der echt fijn om te rijden! we rijden nu L2 tussen de paarden (ze is een pony van 1.47, ik ben 21) met 23 winstpunten. in Oktober gaan we waarschijnlijk de M1 proberen (bibber
) ben hardstikke trots op mn beesie!
ik weet dat mn houding nog steeds beter moet maar ik weet van mezelf dat die al heel erg veranderd is. verder moet ik bonny in sommige oefeningen wat hoger in de aanleuning houden maar ja somige dingen zijn gewoon nog moeilijk! nou kijk maar gewoon even en tips zijn welkom hoor! geen foto's van in of uit rijden.
groetjes!

als ik het goed heb moest ik hier mn binnenhand eens goed loslaten

schouderbinnenwaarts, ze mag hier meer buiging in haar lijf hebben en wat meer bij elkaar gereden (hoger) worden maar wees lief we zijn het samen aan het leren. het is nog vaak op teveel sporen of te weinig. oefenen baart kunst!

halthouden, ze staat mooi!

deze vind ik zelf mooi.. fijn beeld.

geen idee wat ik hier aan het doen ben haha.

moest veel voltes 10 m oefenen, waarmee ze mooi in de buiging moest blijven en niet te diep mocht komen.

en vertrekken maar! middendraf, lijkt of ik soms hard prik (is niet zo) en zijn mini spoortjes.

ik verpak net mn teugel, volgens mij ben ik aan het wijken hier.

middengalop, dit deed ze echt zo super!

stukje contra, apart moment.

op mn kont zitten!!

halthouden en tevens de laatste!
punten die ik van mezelf weet
*rechtop en benen lang
*handen bij elkaar
*niet teveel binnenhand pakken
Ziet er zeker goed uit, en ik vind je zit wel verbeterd inderdaad, voor de rest noem je zelf al op wat er nog een beetje aan schort maar gewoon lekker aan blijven werken!