( flemmingh x ferro )
We zijn nu een paar weekjes bezig met zadelmak maken, beleren,
Het is een paardje van de gene waar ik ook les van krijg en het paardje is voor kennissen/ vrienden van mij bestemd,
Ik was gevraagd of ik wou helpen en zei natuurlijk JAAAAA.
Voor mij is dit ook de eerste keer ( paard zadelmak maken ) en heel leuk en leerzaam.
Mischien dat ik hierna het paardje nog wat verder mag doorijden en andere paardjes bij mijn lesgever op stal ,
p.s het zijn foto`s van verschillende dagen en het paardje gaat eerst zelf van te voren even aan de longe nog voordat ik erop stap.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

* Ik had me teugels soms te kort omdat ik met me handen te hoog bij het halstertouw om zijn nek
zat omdat ik laatst bokker de bok er naast lag , hier hebben we vandaag wel aangewerkt.
* verder niet me benen te veel naar achteren leggen , want dat is nog een beetje eng ( onwennig )
voor het paardje
* En vooruit kijken waar ik heen rij.
verder commentaar is welkom waar van ik wat kan leren !
! Heb zelf spoorriempjes voor aan m'n zadel zitten en ik ben blij dat iemand mij die tip heeft gegeven! Bij de 1e bok, grijp ik met m'n ringvinger het riempje vast en trek me zo in het zadel en zit ik de bokkenparade uit! Je kan zo gewoon blijven zitten zonder uit balans te raken en met een beugelriem om nek, zit je al in stand "na voren" dus onstabieler!