Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marieke_ schreef:@Karin_88 die foto's zijn idd heel duidelijk
Maar over deze foto zet http://pic20.picturetrail.com/VOL1567/9 ... 052219.jpg diegene erbij dat het te veel op de voorhand is, maar zo vind ik het er niet uit zien.

femmefatale1 schreef:@ maggie_eddy:
Daar ben ik het niet mee eens..
Er zijn veel paarden, bv de engelse volbloed, die een zeer ruime stap hebben, en het achterbeen voorbij het voorbeen zetten (in de afdruk zeg maar), terwijl deze paarden vaak niet het achterbeen ondertreden.. en dus op de voorhand lopen..
Daar komt dan ook wel bij dat een engelse volbloed heel anders gebouwd is..
femmefatale1 schreef:@ maggie_eddy:
Er zijn veel paarden, bv de engelse volbloed, die een zeer ruime stap hebben, en het achterbeen voorbij het voorbeen zetten (in de afdruk zeg maar), terwijl deze paarden vaak niet het achterbeen ondertreden.. en dus op de voorhand lopen..
aerdenhout1 schreef:Inderdaad, het is niet alleen maar het Engels volbloed dat dat doet. Nog een leuk weetje....een paard dat een goede stap heeft, heeft bijna altijd ook een hele goede galop.
okal galopperen we niet zo vaak omdat hij dan te vrolijk wordt
en dan mag ik zand happen meestal femmefatale1 schreef:@ maggie_eddy: