Les op Pino(geldersbloed)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sylv_n_

Les op Pino(geldersbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-07 13:48

Vandaag heb ik les gehad op Pidona(pino). Hij is een 10 jarige ruin van (Kolonel X Wouter). Hij heeft van zichzelf heel veel spanning en dat kost veel tijd om dat eruit te rijden.Tijdens de les is het vandaag aardig gelukt Haha!
Hij loopt nog lang niet hoe die moet lopen maar al wel veel beter als eerst. Hij loopt op dit moment ook wedstrijden met Isabel in de B(+5).Lesgeven en foto's maken is niet heel handig vandaar dat we veel foto's hebben van stap en draf want de galop foto's waren allemaal mislukt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eigen commentaar:
Plingenk aan kapstoktenen
*Let op spoorgebruik
*Probeer armen in een knikje te houden
*Naar voren kijken

Laat ook even een bericht achter nu je er toch bent.
Tips en commentaar zijn altijd welkom mits opbouwend.

Daffie

Re: Les op Pino(geldersbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:51

netjes hoor! commentaar geef je zelf al.

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:07

Ik vind het er netjes uitzien hoor!
Wat zou je dan nog anders willen zien? Je zegt namelijk zelf dat "hij nog niet zo loopt als het zou moeten".

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:29

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DBSBZ46Y.jpg

Ik vind deze foto echt super Syl!! Hij loopt hier lekker ontspannen naar de hand toe.

Let idd op de knik in je ellebogen. Blijft een puntje hè Knipoog Je hebt hem erg netjes aan het lopen hoor, lekker naar die ontspanning blijven werken, de rest komt dan vanzelf...

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 10:35

Shalbo schreef:
Ik vind het er netjes uitzien hoor!
Wat zou je dan nog anders willen zien? Je zegt namelijk zelf dat "hij nog niet zo loopt als het zou moeten".

Hij loopt ze basisgangen opzich nu alwel heel netjes, maar we zijn nu vooral aan het proberen om hem helemaal terug te zetten in tempo en dan weer een paar passen verruimen vooral de tussenweg is heel moeilijk te vinden. Hij snapt het dan niet meer en wordt dan heel narrig. Vooral in de stap vind hij het heel moeilijk, mar het gaat wel steeds beter al

Ukkiepuk: Ja blijft inderdaad moeilijk om me armen in een knikje te houden

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:12

Ziet er goed uit hoor Syl! Waar is dat??

Hij heeft af en toe de neiging om in je hand te hangen in stap he zie ik. Lastig, doet Levi soms ook en als ik dan been bij geef gaat hij lopen drammen Clown

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:17

leuk paard! mijn paard (zie profiel) is ook familie van Wouter (Fair Play x Wouter). Lachen ik herken wel dingen in jouw paard's uiterlijk van die van mij, grappig.

BentJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 12:22

Ziet er leuk uit Haha!! Mooi paard Lovers!

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:27

Ineke2 schreef:
Ziet er goed uit hoor Syl! Waar is dat??

Hij heeft af en toe de neiging om in je hand te hangen in stap he zie ik. Lastig, doet Levi soms ook en als ik dan been bij geef gaat hij lopen drammen Clown

Dit is bij de insolinde in oostvoorne daar sta ik op de camping. Klopt inderdaad hij wil nog wel eens op me hand hangen, met me been is hij dan wel makkelijk weer te herstellen dat is dan wel fijn Haha! Maar hij loopt alwel veel beter als eerst maar zoals ik ook al zei nog niet zoals het hoort

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-07 18:39

dierfysio schreef:
leuk paard! mijn paard (zie profiel) is ook familie van Wouter (Fair Play x Wouter). Lachen ik herken wel dingen in jouw paard's uiterlijk van die van mij, grappig.

Heeft even in je profiel gekeken en zijn inderdaad wel een paar dingen die ik ook herken, grappig inderdaad. Heeft die van jou ook dat eigenwijze gedrag?

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 20:00

Ziet er goed uit!!
Ik zou idd. er op letten dat je je armen gebogen probeerd te houden, maar verder ziet het er erg netjes uit!

sylv_n_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-07 18:13

Heel erg bedankt voor de leuke reacties Haha!

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 18:14

sylv_n_ schreef:
dierfysio schreef:

Heeft even in je profiel gekeken en zijn inderdaad wel een paar dingen die ik ook herken, grappig inderdaad. Heeft die van jou ook dat eigenwijze gedrag?

yup! Haha! wel leuk-eigenwijs.