Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar helpt het niet als je gewoon zorgt dat hij rond loopt door lekker te spelen in zijn mond, als hij dan rond loopt is hij bezig en heeft hij minder tijd om andere dingen te doen
marloes_123 schreef:hey
Als ik hem voorwaarts rij wil hij heel snel.
En gaat hij nog meer hangen als ik een ophouding geef.
Hij doet het trouwens vooral in de galop en na de galop in draf omdat hij sneller wil maar omdat ik hem tegen hou gaat hij hangen.
Ik zou de volgende keer wel veel overgangen maken in de galop maar ik denk dat hij dan nog meer gaat hangen maar ik ga het gewoon broberen.
En dat laten vallen heb ik ook geprobeert maar dan laat je hem gaan en dan racet die er vandoor en dan moet ik weer ophoudingen geven en dan gaat hij weer hangen.
Heeft iemand nog andere ideeen???
alvast bedankt
love_roij schreef:Laat hem maar een keertje gaan, hij wil racen nu moet hij een keer racen van jou want dat is hij niet gewend en wacht op de noodrem. Als hij klaar is met racen weer gewoon aan het werk, veel overgangen in draf en stap , kleine voltes, slangenvoltes. Hou hem bezig met veel tempowisselingen maar wel voorwaarts op jouw commando , probeer niet te veel in de mond te hangen. Succes
hey ik ben het met hier boven eens wat je ook nog een paar keer kunt proberen als hij wil racen dan laat je hem racen laat hem maar gewoon loppen maar op het momend dat hij terug wil naar de draf of dat hij weer in de draf falt galopeer jij gewoon weer aan dan zeg je gewoon jij wou galopeeren nu moet je galopeeren dat doe je dan drie rondjes en doe dat maar een paar keer dan is het zo af gelopen altans bij de meeste paarden je hebt er uitzoderingen bij hihi veel cucser er mee
of, als je op een dijk rijdt, je paard de dijk afscheurd. (geloof me, wil je niet mee maken, een vriendin van me had een paardje. Dat dier ging ervantussen, galoppeerde de dijk af, brak dr been en werd ter plekke afgemaakt...)
maar toen was mijn hoofdreden eigenlijk meer dat ze giga onder me uitliep....
Daarna was ze wel lekker los en reageerde ze goed, dus dat werkte daarvoor wel.