Het gaat al steeds beter :D

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Het gaat al steeds beter :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 22:38

Ben nu een tijdje bezig Met Zafira en het gaat al steeds wat beter. En omdat ik eigenlijk alles wel wil laten zien, maar het is zóveel, dus heb ik er een slideshow van gemaakt Haha!

http://www.slide.com/r/vFPqGo0L3z-xtExx ... w=original

Als je mijn commentaar bij de foto wil lezen gewoon even met je muis over het plaatje, dan blijft het beeld ook even stil staan. De hele slideshow is mooi op volgorde. Alle stappen zijn dus te volgen!
Gisteren hebben we ook al gegallopeerd, maar toen was er geen camera aanwezig om dat vast te leggen Haha!

Heel graag commentaar! In verdediging op mijn houding wil ik graag nog kwijt dat ze het nog wel moeilijk vindt om op 1 tempo te draven waardoor ik soms voorover val als het tempo terug valt. (maar ik zit ook niet netjes recht hoor Clown )

knolle_krack

Re: Het gaat al steeds beter :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 17:50

Lekker actief paardje heb je! Pling
zo te zien is ze nog niet heel lang onder het zadel?? of heb ik eroverheen gelezen...
zorg ervoor dat je je hakken wat meer probeer uit te drukken, vanuit het dieper zitten! Knipoog
maak niet te veel krappe wendingen, en als ze het gevoel nog niet echt kan van de teugel netjes te accepteren probeer dan met het longeren er eens een halsverlenger aan te doen!!!
werkt super, heb ik mijn paard ook veel mee geholpen kijk maar voor foto`s in me profiel of pm me!

suc6 Leuk setje.. Dromen