Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welshfreak schreef:Net als met een gewoon trensje, goed voor elkaar en prettig in de aanleuning.Iedereen weet dat je vanaf een bepaald niveau op stang en trens mag beginnen rijden, maar hoe voelt jou paard rijtechnisch dan aan?

welshfreak schreef:In elk geval alle M2 oefeningen.En welke oefeningen kent hij?
welshfreak schreef:Laten we zeggen dat dit eerder niveau gebonden is. Sommige paarden zijn hier op 6 jarige leeftijd al aan toen, andere pas als ze 15 zijnWelke leeftijd is goed?

welshfreak schreef:Indien je paard hier goed op reageert heb je er voordelen aan... mijn paard bijv. wordt er mooier van in de hals, verder is hij netzo lekker te rijden op trens als op S&T, mijn voorkeur gaat nogsteeds naar de gewone trens.En wat zijn de consequenties hier van?

marieke2 schreef:Ik vind rijden met S&T omdat het luxe of mooi staat een domme reden...waarom al dat ijzer in het paard zijn mond als het niet nodig is... Iedereen gaat zodra ze Z mogen rijden meteen een S&T kopen en gebruiken omdat je dat dan mag....onzin...ik heb veel meer respect voor een ruiter die lekker op een trens de Z door rijdt en de S&T gebruikt om in de training thuis de oefeningen teverbeteren dat dat ding er voor de show in hangt..echt onzin.
Dat is meestal ook 1 van de punten waarom ik bepaalde staigers weiger op ons bedrijf...