Het was weer even wennen voor allebei. We hebben een hoop lol gehad, maar ook serieus gewerkt.
Mariska gaat zondag met de wedstrijd foto's maken en leent daarvoor mijn camera. Om even te oefenen had ik mezelf met Partout maar aangeboden

Omdat ik zondag ook zonder chaps rij (pas de deux verkleed) deed ik dat nu ook, om even het gevoel te hebben.
Daarnaast rij ik hem met springzadel waarop ik echt bagger zit. Ik val snel naar voren en zeker in de galop kan ik niet zitten in het zadel. Wat logisch is, want daar is het ook niet voor gemaakt

Genoeg geschreven, hier de foto's.
Geen stapfoto's, ik was al ingestapt toen Mariska kwam.
Draf, voorwaarts-neerwaarts.

Stelling op rechts aanvragen

Pasje voorwaarts (mijn houding
)
Galop. Iets verlichte zit, omdat ik echt niet goed kan zitten en dit dan beter is voor zijn rug en balans.

Wat miscommunicatie

Creafoto

Pasje terugrijden. Op deze foto verliest hij net wat impuls en komt niet helemaal mee van achter.

Alweer creafoto

Weer pasje terugrijden. Achterbeen blijft er nu beter onder.

Schoudervoor. Hier ben ik gister pas voor het eerst mee bezig geweest met flink wat moeite, maar hij pakte het vandaag ineens super op!

En wat overdreven doorpakken naar schouderbinnenwaarts. Nog helemaal niet wat het moet zijn, maar ik was tevreden dat hij het al zo oppakte na 2 dagen

Als laatste een vrij galopje om even spanning af te laten vloeien.
volgens mij heb je wel wat druk op de teugels. en die witte vlekken

!!
!