Normaal doe ik op 1 buitenrit een paar hindernisjes nemen, maar voor de foto's deed ik ze allemaal op 1 dag met tussendoor veel stap.
Quinten (een goede vriend van mij en hobbyfotograaf, http://www.organisedchaos.tk) heeft de crossfoto's gemaakt, en ik de eerste 2.
Toen we aankwamen lag Vera eerst slapie te doen. Toen ze wakker werd was ze echt gaar.

En dan opeens schiet je uit je gaarheid

Omdat ze vlak voor een hindernis vaak stil staat en moet wachten tot de fotograaf klaar is en daarna opeens in galop moet had ik eerst even haar spieren warm gemaakt.

Heuvel op (best steil, ik weet dat je volgens de theorie een heuvel op moet stappen, maar deze is zo stijl dat Vera hem liever in galop neemt).

Nieuwe boomstam (deze hebben ze pas neergezet) dus ja dan heb je soms een weigering.

Om uiteindelijk toch de sprong te wagen (en nee ik heb helaas geen geld gevonden).

Galoperen door het water.

En als je dan toch in galop zit gaan we maar meteen een heuvel op.

En als laatste nemen we nog een frisse duik.

Comentaar op mijn schoenen weet ik al, heb ik in mijn baktopic ook gehad (binnenkort hoop ik met jodpurs te rijden).
Voor de rest vind Vera dit super, ze word er gewoon heet van en ze weet zelf heel goed waar ze wat kan doen aangezien we hier al 5 jaar rijden.
Groetjes,
Vero
bewijst maar ff dat trekpaarden prima kunnen