Voor diegenen die het vorige topic gelezen hebben het buitenrijden hebben we geregeld. Ik ben een aantal keer met hem en zijn moeder buiten gaan rijden ivm rechte lijnen enzo.
Daarna heeft ie een hele tijd stil gestaan, het ging namelijk niet zo lekker tussen ons.
Nu zijn we alweer een tijdje bezig en het gaat heel goed. De problemen die ik in het vorige topic beschreef zijn grotendeels weg, hij kijkt alleen af en toe nog wat naar buiten. En als ik er net op zit is ie vaak wat loperig, maar als ik dat gewoon ontspannen opvang is het meestal binnen een paar minuten over.
Nouja, hier de foto's (let niet op de kwaliteit, ik heb ze behoorlijk lichter gemaakt omdat het anders niet te zien was):

1. Hier was ie dus nogal loperig

2. Nog niet helemaal rustig. Ik moet achterover zitten en knik in mn elleboog houden.

3. Onderbeen naar achteren en ik kom wel erg ver uit mn zadel.

4. Ehmmmmm, ik lijk wel misvormd :S

5. Moet mn hoofd omhoog doen en mn hakken omlaag.

6. Ook weer hoofd omhoog

7.

8. Armen aangesloten houden en onderbenen aansluiten

9. Ja, wat zullen we daarvan zeggen

10. Hakken lager, hand hoger, hoofd recht

11. Iets meer achterover zitten misschien

12. Iets meer achterover zitten en handen iets hoger/iets meer knik in mijn elleboog

13. Kin omhoog

14. Creatieve fotograaf

15.
En algemeen commentaar op mijn houding: Tenen naarbinnen
maar dat zal ik wel nooit lerenNou, wat vinden jullie ervan?? Hou er wel rekening mee dat het nog een jong paard is.
ik heb er zelf ook een een merrie van 9 jaartjes.. Hou oud is die van jou nu ??
Het was tegen de schemering aan, dus het werd steeds donkerder.
dus ja, nou zit ik met dit ding. Hij past iig op het paardje, dus dat is het belangrijkste vind ik. Voor mij is het zadel veel te groot. Bijna beugels moeten 5 of 6 gaten korter wil ik een beetje contact maken met die kniewrongen