Roos en Josje @ Work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nikitah86

Roos en Josje @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 09:03

Omdat Witje (die ik bijrijd) binnenkort gaat verhuizen naar Duitsland en dat toch iets te ver weg is om een paar keer per week heen en weer te rijden gluur ik af en toe eens bij de verzorgpaardjes op Bokt in de hoop wat tegen te komen wat me aanspreekt zodat ik, als Witje weg is, gewoon lekker door kan blijven rijden..
Een tijdje terug viel mijn ook op een verzoekje van Roos_m die een bijrijdster zocht voor haar paardje die ook nog eens maar ca 15 minuutjes fietsen van mijn huisje afstaat.. ik heb haar dus een berichtje gestuurd en afgelopen maandag ben ik eens langs geweest om kennis te maken. Josje is een leuk paardje, wel heel anders dan Witje die ik nu rijdt en die ik ook echt onwijs leuk vind! Ik heb het erg leuk gevonden dat ik langs kon komen en hoop snel weer langs te kunnen gaan om eens te kijken of ik de tweede keer op haar rug misschien wel de juiste 'knopjes' weet te vinden Knipoog.
Genoeg gekletst, ik heb wat foto's gemaakt toen Roos er even opkroop (nadat ik een poging tot rijden had gedaan Clown ) en bij deze de foto's!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Na Roos ben ik er nog even voor de tweede keer opgeklommen om haar uit te stappen
Afbeelding
Afbeelding

Roos zal zelf nog wel wat toelichting geven bij haar foto's denk ik!
Een berichtje zou natuurlijk altijd leuk zijn...

Nikitah86

Re: Roos en Josje @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-07 09:05

Ik weet niet waar het misgegaan is maar hij staat er 3x op, beetje overdreven dus ik TEM zelf even!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Roos en Josje @ Work

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 09:33

Slotje daarom.