Meet M'ran, een 13-jarige merrie, die ik nu 2 weekjes rij.
Ze heeft 1 jaar nagenoeg alleen maar op de wei gestaan, voordat ik met haar aan de slag ging.
Ze is, zachtgezegd, volslank, de afvalrace is al begonnen, en madame is inmiddels al 5 singelgaatjes strakker
Ik wil de eigenaren hartelijk bedanken, voor het mogen rijden van deze merrie. Het is een pittige tante!
Ik heb uiteraard ook losgewerkt, daar geen foto's van

Even aansingelen!

Drafje, zou er iets meer doorheen mogen, maar ik ben al best tevreden voor nu.

Zoals jullie kunnen zien, heeft ze een vrij hoog kruis, ik ben wel heel blij met dit beeld, fijne aanleuning en netjes over de benen voor nu.

Ondertussen even het bontje goeddoen, die was onder d'r hoofdstel uitgezakt

Creabea, achteraanzicht, beetje een statisch armpje van mij

Galop, tja, het tempo kan ik inmiddels goed controleerbaar houden, de hoofd-halshouding, daar wordt aan gewerkt. We kunnen niet alles in 2 weken tijd

Pasje wijken, om het achterbeen een beetje te controleren. Jammer van mijn houding, ik pakte net de teugels in 1 hand en ging wat voorover zitten om haar te belonen

Na het werk, een moe maar voldaan koppie
Hou er rekening mee dat wij pas 2 weken een combi zijn en M'ran een jaar heeft "stilgestaan", dus wat stijf is.
Ik was zelf best tevreden over het beeld van deze foto's, in vergelijking met de eerste aantal keren.
Ik moet zeggen dat ik wel wat moeite heb met m'n houding op dit zadel, ik heb altijd op dressuurzadels gereden, en dan is een veelzijdigheidszadel wel eventjes wennen..

geloof dat ik een brilletje moet aanschaffen
!