We hebben niet zo hoog gesprongen, maar wel lekker gewerkt.
1.

2. Hier blijven vriend,

3.

4.

5.

6. * deze sprong niet niet helemaal lekker
*
7.

8. Deze vind ik het mooist

9.

Eigen commentaar;
- meer meegeven
- teugels soms iets korter.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*

. yvonne1984 schreef:Je mag wel heel veel meer meegeven boven de sprong.. Misschien een idee om eens een springles te gaan nemen..
Leuke pony
onley schreef:die pony komt me bekend voor is het een manege pony geweest vroeger ?
yvonne1984 schreef:Je mag wel heel veel meer meegeven boven de sprong.. Misschien een idee om eens een springles te gaan nemen..
Leuke pony
!!
Citaat:ben het met je eens, het lijkt het alsof je omhoog probeert te komen door kracht aan de teugels te zetten, alleen de enerlaatse vond ik wel aardig. Hier kan nog heel wat aan veranderen!

__inge__ schreef:Citaat:ben het met je eens, het lijkt het alsof je omhoog probeert te komen door kracht aan de teugels te zetten, alleen de enerlaatse vond ik wel aardig. Hier kan nog heel wat aan veranderen!
De eerste paar sprongen was hij behoorlijk sterk, daarom lijkt dat misschien zo, maar nogmaals ik zit hem echt niet tegen in zn mond
Thank you Tanja
dit probleem heb ik zelf ook nl.
Citaat:ja maar als ie sterk is, ga je toch niet terug hangen?
__inge__ schreef:Citaat:ja maar als ie sterk is, ga je toch niet terug hangen?
Tuurlijk niet..
Het is echt niet zo dat ik vandaag voor het eerst eens dacht van, kom, laat ik eens gaan springen..
Citaat:Tuurlijk niet..
Het is echt niet zo dat ik vandaag voor het eerst eens dacht van, kom, laat ik eens gaan springen..
Dan kom je zelf dichter bij de nek en lijkt het al heel wat beter. Springlessen zouden kunnen helpen
die vertellen het precies goed
rominy schreef:zozo 23 jaar zo ziet hij er niet naar uit![]()
ik vind jullie iniedergeval goed bij elkaar passen
mooie foto's ook maar ik ga er ook meein dat je meer meemoet geven boven de sprong maar zodra je daar op oefent komt het zeker wel goed
echt super combi
__inge__ schreef:Citaat:Tuurlijk niet..
huh? die reactie snap ik niet..