Ik heb eigenlijk nog nooit eerder foto's geplaatst hier op bokt. Ik heb een fjordenruin die dit jaar drie jaar is geworden en die ik op het moment rustig aan aan het inrijden ben. Ik ben afgelopen maart een week of drie een aantal keer met hem bezig geweest, maar toen is ie zijn tanden gaan wisselen en heb ik hem lekker op het land gezet. Ik ben nu sinds anderhalve maand weer met hem begonnen en het gaat best goed.
Het is voor mij de eerste keer dat ik een paard inrij en ik ben ook absoluut geen Anky en heb ook niet die ambities
maar wil gewoon lekker op mijn eigen tempo met mijn fjordje bezig zijn.Nou commentaar mag, maar ik stel een beetje vriendelijkheid wel op prijs.
Oh ja ik heb Aike van veulen af aan.
Eerst wat foto's van afgelopen maart:
De 1e keer dat ik erop zat:

1e keer los:

En dit is hoe het een week of twee geleden eruit zag, hij is nu al wat beter stuurbaar en reageert goed op beenhulpen, ik moet zeggen hij pakt het allemaal erg goed op en is best braaf, op wat fjorden streken na dan

Nou dit waren ze, galopperen zijn we ook ondertussen mee begonnen, maar daar heb ik nog geen foto's van en dat doen we nog maar hele kleine stukjes, we bouwen het rustig op.
Groetjes Thessa en Aike

supper dat je t zo lekker rustig aan doet, en tja je mag dan geen ankie zijn je doet het wel keurig
(exuses: hoofd