saskiakefie schreef:mooi paardje, mooie foto's, ook al vind ik dat je soms wat te krampachtig zit..
Daar ben ik dan eindelijk in dit topic, ik had niet door dat aniek de foto's hier geplaatst had
Ik had op hetzelfde moment van de fotoshoot dus ook les, en ik moest nogal wat lastige oefeningen uitvoeren (we waren veel bezig met hem op het achterbeen zetten, schoudervoor).
Dus ik was erg geconcentreerd en dat zie je er een beetje af op de foto's. Ik denk dat het daardoor zo lijkt maar het krampachtig zitten viel wel mee want ik heb hele fijne stukken gevoeld.
Ravenna schreef:netjes!
je hebt zelf een goede instructrise dus die helpt je wel met je foutjes (dus ik ga er geen commentaar op geven).
veel plezier nog met hem (hoe oud is ie eigelijk en wat rij/train je er voor een niveau mee??)
Ik heb inderdaad een goede instructrice, we blijven hard trainen.
Hij is nu net 4 geworden, we zijn nu 1 x gestart in de B en daarna kwam de pavo al. 1 september starten we weer.
We doen het nu een beetje rustig aan met hem, we willen het niet overhaasten.
Thuis trainen we ongeveer op L niveau. Het ligt er maar net aan, soms gebruiken we wat 'hogere' oefeningen om hem wat meer los te krijgen maar in principe trainen we L1.
d0oTjE schreef:mooie foto's
leuk paard

Bedankt voor het compliment, het is inderdaad een erg leuk paard ben er ook super blij mee
fargo schreef:Een W-tje is over het algemeen 4 jaar (als het een Kwpn-er is).
Ziet er leuk uit. Maar oef wat is de amazone dun. Mooi paard hoor!
Hij is dus inderdaad 4 jaar ja, bedankt voor de complimentjes! Het zou niet erg zijn als ik eens wat aankom ja, maar op de foto's ziet het er even wat anders uit dan het echt is hoor. Hier lijk ik wel erg dun.
mariiekjee schreef:Ziett er goett uit! Leuk paardjee!
Dankjewel!
smiek schreef:Leuk paard, ziet er erg goed uit!
Maar waarom ging de instructrice erop ging zitten?
Mijn instructrice rijd hem wel vaker voor mij. Dan maakt ze hem nog net even wat losser of ze traint nieuwe oefeningen met hem. Ik reed tot een jaar geleden altijd op een manege, dus ik moet ook nog erg veel leren. Daarom rijdt zij hem soms even voor.
linda_walter schreef:mooie foto's
mooi paard

en een leuk setje

Bedankt voor de complimentjes
Focussed schreef:Haha, nee het was echt verkeerd aangesprongen

Maar wel een goede contragalop oefening!
Eh tja, laten we het er maar op houden dat het gewoon echt verkeerd was!