Utah aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Utah aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 08:30

Gister weer eens wat foto's van Uut gemaakt, de kwaliteit is niet zo omdat mijn camera liever wat meer licht heeft Clown
Met Utah ben ik nu 1 keer L1 gestart, en zondag gaan we voor de 2de keer Knipoog

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding
stukje naar middendraf, begin net lekker op het verkeerde been met lichtrijden Clown
9
Afbeelding
10
Afbeelding
11
Afbeelding
12
Afbeelding
13
Afbeelding

Ja ik weet het, hakken laag, voor je uitkijken etc, maar paardrijden is zoooo moeilijk Clown

mauss

Re: Utah aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:44

wie heeft ooit gezegd dat paardrijden makkelijk is?

ziet er wel netjes uit, maar idd wat je zegt je hakken en daarmee ook je benen wat meer proberen te strekken. probeer eens zonder beugels te rijden.
verder missje handen iets dichter bij elkaar van wat ik zo kan zien.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:52

Uut gaat steeds beter lopen splin Ja
Succes zondag!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 10:02

Utah is wel weer verbeterd hoor, lange paard gaat steeds compacter worden, vind foto 2 mooi bewijs van dragen. Linkerachterbeen is zeker wat zwakker als rechterachterbeen?

Tip voor zondag, probeer neus net eruit te houden, misschien werd ze op foto's wat moe dat ze wat lager gaat lopen en komt ze wat achter loodlijn. Probeer d'r iets hoger te krijgen, komt ze nog meer op achterhand en dan gaat Uttie showen hoor!!! Sterren van de hemel, ik hoor wel hoe het gegaan is, laat me maar wat weten via hyves

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 10:11

Thanks Bets, ze is nog steeds een beetje linksgebogen, maar het gaat echt steeds beter,
Ze heeft idd moeite met hogerop, zeker als ze moe wordt, ik neem het wel mee in de training, maar ze houd het idd nog niet zo lang vol, maar wel genoeg voor een proefje Knipoog

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:06

Splint, ik vind het zo gaaf om te zien hoe je haar zo mooi bij elkaar rijdt, zonder dat het er strak en gespannen uitziet! (Ik wilde dat Blue met zo'n teugeltje bij me bleef, ja, kleine stukjes lukt dat pas.)

Weer een verbetering!

Princessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:01

Ziet er goed uit Splin!
Succes zondag!

Malin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:18

Volgens mij mag je je voeten wel wat verder in de beugel doen - het lijkt nu of je op je tenen lichtrijdt. Kan me voorstellen dat je er dan ook wat meer ontspannen opzit, zonder de hele tijd bepaalde spieren aan te moeten spannen. Je handen draag je idd wat enthousiast hoog en ver uit elkaar. Probeer ze meer bij elkaar te houden en niet te hoog houden (prettiger voor de mond van je paardje). 't ziet er verder mooi uit hoor!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 15:26

ik zal er eens op letten, volgens mij zit de beugel onder de bal van mn voet, maar nu ik het ook zo bekijk,
mmm vanavond eens aandacht aan besteden, Knipoog

Moesji

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 13:21

Foto 2 & 3 Vingers aflikken Ze gaat echt steeds beter die kont van d'r gebruiken...
Morgen knallen
Go jij! Go jij!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 15:42

Hey Splinter!!! Leuke foto´s weer!!! Utah´s motortje is goed gaan draaien zeg! Haha! Je rijd haar netjes bijelkaar, dat moet morgen helemaal goed komen!!

Ontzettend veel succes en laat ze een poepie ruiken!!! Haha! Tong uitsteken