(ik had de ketting best wel los van daar dat de stang teugel niet op 45graden is)

en als laatse, beetje spaanse pas.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

GinnyBanshee schreef:Bedankt voor al de lieve berichten![]()
@ missanous, dat zal echt wel lukken, jij rijd nu heel veel verschillende paarden, heeel erg goed.. lekker veel lessen gewoon.

_Jorien_ schreef:Zoo, ziet er weer goed uit..
Werkt de stang lichter dan als de ketting losser zit of juist scherper? Vraag ik me dus nu al een tijdje af. Heb 't ook wel is rond gevraagd, maar krijg verschillende antwoorden..
Verbeter me maar als ik ernaast zit hoor! WesseLady schreef:_Jorien_ schreef:Zoo, ziet er weer goed uit..
Werkt de stang lichter dan als de ketting losser zit of juist scherper? Vraag ik me dus nu al een tijdje af. Heb 't ook wel is rond gevraagd, maar krijg verschillende antwoorden..
Hoe strakker de ketting, hoe minder de inwerking. Omdat de scharen dan minder ver naar achter kunnen, is de hefboomwerking verminderd, en is de inwerking vriendelijker. Zo heb ik dat tenminste altijd begrepen...Verbeter me maar als ik ernaast zit hoor!
@TS, netjes beeld hoor!!
GinnyBanshee schreef:Bedankt Haha!
voor banshee werkt het veel sterker aan als mijn ketting strak is, maar op de laatse wedstrijd had ik commentaar dat ze ietjes te diep loopt soms, dus ik had de ketting wat losser gedaan zo dat het niet zo een hard effect heeft, en het werkte wel goed.
Ben nu wel benieuwd eigenlijk!
Ze heeft wel veel massa in haar lijf he, of niet soms
Jij staat er super op inderdaad, Banshee lijkt zo zelfs groot
. Loopt zeer netjes. Probeer alleen wat meer de ellebogen aan je lichaam te houden het lijkt soms of ze wat afsteken.