Ik ben vandaag weer op Linda gaan rijden, in het begin ging het heel goed, ze ging zelfs in galop een beetje nageven

Maar daarna ging ik weer draven op de volte en toen begon het eerste probleempje

Ze liep weg voor haar linkerschouder. Mijn insturcteur zei dat ik het binnenbeen eraan moest houden maar dat werkte niet. Dus tips?
Maar nu het ergste probleem.
In de galop ging het de eerste keer goed, maar na een tijdje toen ik weer aansprong toen was ze echt heel anders, ze verzette zich, ik had het gevoel dat ik een blok beton in mijn handen had voorindeplaats een zachte paarden mond, ik kreeg haar niet gestuurd en ze gallopperde recht op de omheining af. Ik vond het doodeng en ik dacht echt dat ze ging springen. Ik wil graag dat dit niet meer gebeurt. Heeft iemand misschien tips?
Ik zou niet weten waarom ze zich verzetten. Opeens was de ontspanning weg en waren we een beetje met elkaar aan het vechten.
Dus ik hoop dat jullie me tips willen geven zodat ik de volgende keer weer gewoon kan aangalloperen enzo.
Groetjes, Emmie
Edit; Typo, moet er echt wat aan gaan doen
Maar lees eerst eens goed wat de TS heeft neergezet, wat dus écht haar 'probleem' is.. lezen is ook een kunst.