Tips welkom, want ik doe het niet zo vaak.

Beetje raar, ze sprong er wel over, maar tikte hem eraf, was daar nog wat te onzeker.

Te vroeg naar voren

Rekken en strekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
. 

ziet er leuk uit hoor karin_gracia schreef:Dit is niet echt een donkere haf, die hebben er namelijk grijstinten doorheen. Dit is een erg róde haf. ook mooi, hoor
Als ik jou was zou ik eerst meer lage sprongen proberen, puur voor het inschatten van de afstanden, en om ook je pony zekerer te maken in het springen. Daarmee bedoel ik de ervaring die je pony nog moet opdoen, zodat hij constanter is in de plek van de afzet ed. Nu heb ik het idee dat je nog voor te veel verrassingen komt te staan voor en tijdens de sprong.
Dan kun je later makkelijker opbouwen zonder vrees, zijn je pony en jij er meer klaar voor.
.
!Henrieke schreef:karin_gracia schreef:Dit is niet echt een donkere haf, die hebben er namelijk grijstinten doorheen. Dit is een erg róde haf. ook mooi, hoor
Als ik jou was zou ik eerst meer lage sprongen proberen, puur voor het inschatten van de afstanden, en om ook je pony zekerer te maken in het springen. Daarmee bedoel ik de ervaring die je pony nog moet opdoen, zodat hij constanter is in de plek van de afzet ed. Nu heb ik het idee dat je nog voor te veel verrassingen komt te staan voor en tijdens de sprong.
Dan kun je later makkelijker opbouwen zonder vrees, zijn je pony en jij er meer klaar voor.
maar ze is wél donkerder dan de meeste haflingers.
Dankjewel voor de tips! Ik denk eerlijk gezegt dat ík (nog) meer ervaring op moet doen dan zij.
haha