Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Malin schreef:Idd, ontspannen, maar let er op dat je naar voren blijft kijken, en dat je niet voorover valt (m.n. laatste foto). Ik kan het niet goed zien op de foto's, maar soms lijkt het alsof je je been een beetje krampachtig aangesloten aan de buik probeert te houden. Als dat zo is, probeer dan je benen ontspannen te laten 'hangen', zodat je goed op de bal van je voet kan meeveren, en je kuit automatisch mooi aangesloten blijft. Maar goed, dat kan ik niet zo goed zien..
Frannik schreef:Het ziet er netjes uit! Ga zo door!
Hoelaat moet je starten op de brabantse?
Ik om 5 voor 1, ring 11

Ik ga mee met t commentaar van de andere, en t ziet er uit alsof je wat voorin het zadel zit.. als je iets meer in t middelpunt gaat zitten, ga je automatisch wat rechter op zitten
suc6 op de Brabantse! DresslOver schreef:Het ziet er al een stuk beter uit!![]()
Veel succes op de BK! Ik ga ook kijken, misschien zie ik jouw nog wel ff
christel1976 schreef:Heeel veel succes op de BK helaas kan ik niet komen kijken, maar wel effe een sms sturen he![]()
Verder ziet het er super relax uit en je houding komt helemaal goed
_Sanneman_ schreef:Hee Alice..! Ziet er netjes uitIk ga mee met t commentaar van de andere, en t ziet er uit alsof je wat voorin het zadel zit.. als je iets meer in t middelpunt gaat zitten, ga je automatisch wat rechter op zitten
suc6 op de Brabantse!
terorita schreef:fijn ontspannen beeld!!
erg mooi diertje heb je daar
enne vind je setje echt prachtig![]()

DresslOver schreef:Doe ik! Hoelaat moet je?
nog steeds een heet ding he