Pasquino en Simon v/d Plasweide@Brabantse Kampioenschappen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

vera_pino

Pasquino en Simon v/d Plasweide@Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 14:08

Afgelopen weekend waren de Brabantste kampioenschappen,
Ik was in eerst instantie geselecteerd met 3 pony's maar ik moest er 1 terugtrekken i.v.m het regelement
dat je maar in 2 kampioenschapsrubrieken mag starten. Ik heb er voor gekozen om in de M2 en L1 te starten.

Zaterdag was het zover, ik moest eerst met mijn haflinger in de L1 als 2e dat ging goed en ik was heel erg tevreden over mijn proef.
's Middag's moest ik in de M2 met Pasquino als laatste, eerst was hij vervelend en bokte hij. Eerst even gelongeerd en toen erop. Hij was super ontspannen en in de proef lukte het me zelfs een rustige stap te laten zien. Het was een van mijn beste proeven in de M2 en ik was echt tevreden.
Aan het eind van de middag moest ik nog springen in het Z en daar sprong hij echt super na onze dip waar hij niet meer wilde.
We hebben nu nog een vertrouwensprobleem maar het gaat de goede richting op. Ik kwam tot de sloot en daar stopte hij de tweede keer heb ik hem zelf gestopt en afgegroet. Toch tot hindernis 9 gekomen en blij dat hij toch weer lol heeft in het springen.

Toen kwam de uitslag, 9e met pasquino en dus door naar de zondag met de haflinger was ik gewoon 5e met prijs Go jij! Go jij! !
Zondag als eerste met Pasquino super gereden en tevreden, de Haflinger was met losrijden gewoon subliem maar het was te vroeg dus ik moest stappen en toen werd hij vervelend hinneken enz. Toch een goede proef gereden.
De uitslag 19e en 12e de plaatsing kon ik het goed mee eens zijn maar met de punten in de M2 niet.

Al met al heb ik echt een super weekend achter de rug, en ben ik trots op mijn pony's.

Hier de foto's (alleen van zondag)
Wildzang's Pasquino
1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Deze heb ik gekocht.
Afbeelding

Simon v/d Plasweide.
6. en deze heb ik ook gekocht
Afbeelding

7. Afbeelding

8. Afbeelding

9. Afbeelding

x_tico

Re: Pasquino en Simon v/d Plasweide@Brabantse Kampioenschappen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 07:49

Ziet er goed uit ! Lachen
Ik heb je zien rijden met die haflinger, iedereen bij ons zei echt zo woooow wat een mooi beest Lovers
Succes !

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 08:09

Haha! haha dank je

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:27

Ziet er netjes uit!
Echt super mooie pony's Vingers aflikken
Nog succes verder!

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 08:28

Jammer van die copyright ..
Leuke pony's! Rijden ziet er ook netjes uit.