Het leek mij wel leuk om een overzichtje te maken van Gerda en mij van het rijden van de afgelopen 3-4 maanden. Het gaat steeds beter, niet heel veel ofzo, maar ze voelt gewoon steeds fijner.. Rond rijden gaat ook al beter, vooral in draf gaat dit wel lekker, in stap gaat het op de een of andere manier wat minder, en in galop ben ik vooral nog erg bezig met netjes over de hoefslag galloperen en voltes rijden. In de galop was het in het begin heel vaak dat ze eruit viel enzo, dat is nu helemaal niet meer zo gelukkig.
We rijden 5 van de 6 keer buiten langs de weg en in het bos
Verder hebben we 1 keer per week les op een manege in de buurt. Thuis op stal is de bak erg zwaar, er is iets niet helemaal goed gegaan met storten van het zand dus vandaar dat er geen andere bodemlaag overheen kan.. (Er ligt nu gewoon stierenzand in, strandzand zeg ik altijd
) Maar het loopt voor haar gewoon erg zwaar, je zakt er ook flink in weg als je erin loopt. Ik probeer wel steeds vaker in de bak daar te rijden..Nouja de foto's;
http://img292.imageshack.us/img292/4476 ... naftl8.jpg
1. (Foto wou niet openen daarom in link)
Een van de 1e foto's die ik gemaakt heb, buiten in het bos..

2. Ongeveer na een maand, een van de 1e lessen

3. Tessaaa
Houdt je armen eens normaal
4.

5.

6. Weer in de les, hier na ongeveer 2-3 maanden (Foto's en filmpjes met de telefoon, vandaar slechte kwaliteit)

7.

8.

9.

10. Bewijs dat ik mn handen rechtop kan houden

11.

12. Crea van achteren

13. Afgelopen zaterdag, instappen..

14. Afgelopen zaterdag, uitstappen..

15. Afgelopen maandag, weer in het bos.
Ik heb ook nog een heleboel wedstrijdfoto's, maar die staat beneden op de computer en die computer is kapot dus vandaar dat er daarvan niets bijstaat.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden,
Commentaar en tips enzo is welkom!
Groetjes Tessa

t zelfde met springen etc.
Juist em