Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Foto's moeten zichtbaar zijn in het topic. Even [img] voor je links en [/img] achter je links zetten. Verder vind ik het er niet goed uit zien maar ook niet slecht.
Rijd je vaker op dit paard? happyfever schreef:1.ciao en wat vind je van mij?
2.op een volte
3.in de hoek
4.showen dat ij kan
5.daag bokkertjes!

Alleen de bandages zitten raar of ligt dat nou aan mij. Nou en op je rijstijl kan ik eigelijk geen reactie geven. Aangezien ik je eigelijk te klein vind voor dit paard en ja dan zit je nou eenmaal niet zo lekker. Als je maar plezier heb gehad daar gaat het om toch. Denise1984 schreef:Ik vind het een leuk paard. Ben gek op friezenAlleen de bandages zitten raar of ligt dat nou aan mij. Nou en op je rijstijl kan ik eigelijk geen reactie geven. Aangezien ik je eigelijk te klein vind voor dit paard en ja dan zit je nou eenmaal niet zo lekker. Als je maar plezier heb gehad daar gaat het om toch.
happyfever schreef:zijn er trouwens mensen die op de boschoeve rijden en menco kennen?
lovexdutch schreef:
Leuk friesje!
ik vind ook dat de bandages niet goed zitten. (ik heb gelezen dat je dat niet zelf hebt gedaan dus dan zal t wel goed zijn)