Bovendien was ik zelf bij het voorbrengen van Zico in elk geval behoorlijk hard @work
Zie ook http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=153&t=779231&p=28634729&hilit=#p28634729
Ik heb Zico sinds april dit jaar. Hij is een 4-jarige ruin van Manus.
De foto's zijn genomen door mijn papa en een vriendin, de meeste van heeeel ver weg, dus ik heb er aan geknipt en daardoor zijn ze niet allemaal meer even scherp, helaas.
Genoeg gepraat!

Op weg naar de ring

Wachten tot we aan de beurt zijn ('Sta nou stihil...'
)
Ennn we mogen!

Even achteruit inparkeren voor de jury

Et voila. Wat is ie groot he!
Van de keuring verder geen foto's. Maar we hebben dus ook nog een 'Fjordsport' diploma-proefje gereden. Zico en ik gingen voor diploma A, een proefje zonder doorzitten of galop. Zico was behoorlijk snel en nogal gespannen. Het begin van de proef was erg slordig en er staan dus ook een aantal 4en op ons protocol
Maar we hebben toch 121 pt gehaald, minimum was 115. En dus het diploma behaald. De aller- allereerste keer voor ons samen, op vreemd terrein! Ben kei trots op mijn ventje!

Uiteraard heb ik les. Commentaar mag gerust
Ik weet dat ik mijn ellebogen meer tegen m'n lichaam moet houden, en m'n handen niet zo boven het zadel. Maar dat komt nog wel. In de les hou ik me op dit moment o.a. bezig met m'n lichaam en vooral onderrug lekker ontspannen te houden, zodat ik Zico niet stoor in zijn bewegingen.Wat vinden jullie van ons?