Hij was het hier niet echt mee eens, zette zich heel erg vast op links, begon zich heet te maken ..Mijn eigen aandachtspunt is dat mijn linkerteugel een heel stuk korter moet, en als hij zich daar vastzet dat ik hem daar juist meer moet oppakken inplaats van doorlaten..

Stappen, er is hier iemand camerageil

Even halthouden en links losmaken, linkerteugel moet korter.Hij zette zich echt helemaal vast hier.

Nog stappen, links losmaken, teugel moet écht korter

Draf, moet meer van achteruit.Mijn binnenteugel hangt door, ik wou hem er even door krijgen op mijn buitenteugel alleen, maar hij wou lekker dwars doen dus dan zet ik toch nog even wat meer druk.

En dáár wou ik hem hebben
Netjes recht op twee teugels, achter goed dragend.Hier moet ik mn hak wel meer uitdrukken, maar dat is een moment opnameCommentaar mag, maar hou het wel een beetje vriendelijk.. Mijn pony is echt niet de makkelijkste en die dag was hij echt vreselijk heet en zette hij zich helemaal vast op links, waar ik hem wou doorkrijgen, en dat is uiteindelijk toch gelukt.. Normaal loopt hij veel opgerichter en meer op de achterhand, maar die dag hadden we dus een dipje.. En ja, dan worden er ook foto's gemaakt, en tja, die moet je dan ook durven tonen..
Nog even een bedankje aan de vader van bokker Soniador voor de foto's !

Ze waren oorspronkelijk veel mooier maar het uploaden heeft de kwaliteit wat verpest..
)
Vind hem op wedstrijd zelfs iets beter lopen als hier op foto. Ma ge weet wat ik beloofd heb he. Als ik eens de kans zie om wedstrijdfoto's te maken maak k ze!

(Inclusief ruiter ?