ILENCIA en ik in ultraflashy setje!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

amitje

ILENCIA en ik in ultraflashy setje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 15:27

Ik had laatst een superflashy geel dekje gekregen en toen ik een week daarna naar de ruitersportzaak ging, zag ik peesbeschermers en een vliegennetje in dezelfde kleurtjes in de aanbieding en kon het natuurlijk niet laten liggen Haha!
En nu wou ik vandaag mijn nieuwe setje eens showen, maar als ik dat doe wil ik het ook gelijk goed doen... Nu had ik toevallig nog een lichtblauwe rijbroek die er perfect bij paste (want het setje is geel met lichtblauw), en nog een geel vestje van mijn moeder gepikt Clown
Dus ik en mijn paard nu helemaal in setje, een beetje "over the top" maar toch wel leuk Duivel

Sylleke was zo lief om foto's te maken en ben haar daar echt super dankbaar voor ; Syll you're the best! Knipoog

Zie hier het resultaat van de fotoshoot:

1. eerst even poseren
Afbeelding

2.
Afbeelding

3. rijden richting middendraf
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. terug even naar ontspanning rijden
Afbeelding

6.
Afbeelding

7. galopje ; dit vind ik echt zo'n leuke foto, bijna alle voetjes van de grond
Afbeelding

8. even korte pauze tussendoor, kan ze weer even ontspannen
Afbeelding

9. brede lach, want veulen in de wei ernaast was weggeschoten van Ilencia en mij, je zou voor minder natuurlijk! Vork
Afbeelding

10.
Afbeelding

11. even proberen haar wat meer te laten oprichten in de draf
Afbeelding

12. hoezo, uitgestrekte galop ?!?
Afbeelding

13. brave meid! even voor de duidelijkheid, ik sla haar hier niet, wil haar een klopje op haar hals geven Knipoog
Afbeelding

14. en fotografe Sylleke mocht haar uitstappen, vol vertrouwen...
Afbeelding

Dingen voor mezelf om op te letten:
* niet naar binnen gaan hangen in de wending
* hakken niet optrekken, benen lang houden
* niet blijven vasthouden, vaker loslaten

Ik probeer haar momenteel zoveel mogelijk nog naar ontspanning te rijden, aangezien ze vandaag als een gespannen brok aanvoelde en eigenlijk helemaal geen zin had in dressuur...

Wat vinden jullie van ons als combi?
En ook: Wat vinden jullie van mijn nieuwe setje?
PS: Schoentjes + leren chaps waren ook nieuw, was eerste keer dat ik er mee reed (ben uit mijn laarzen gebarsten Huilen )

Heb morgen wedstrijd, hoop dat ik eens een keertje eerste rij, want heb al heel de zomer in de prijzen gereden (3de, 2de, ...) maar nog nooit een eerste.
Duim dus aub voor me !

Bedankt voor het kijken Haha!

mobick

Re: ILENCIA en ik in ultraflashy setje!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:30

ieks wat een knap stel!!!! heel mooi, lekker fris en fancy!
Rijtechnisch: ik vind je paard iets naar voren vallen, maar dat kunnen ook moment opnames zijn.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:30

Vind het er wel leuk uitzien vind alleen het oornetje niet zo maar goed dat is mijn mening Nagelbijten / Gniffelen
Leuk paard ziet er ook goed uit let alleen wel op je tenen Haha!

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:32

Wat een super setje zeg Lachen Mooi paard ook! Ik ben het eens met mobick qua het rijden!

Debbyy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:35

Leuk setje! Commentaar geef je zelf al, let wel op je tenen maar ja, daar heeft iedereen wel last van:P Veel suc6 op de wedstrijd!

Joica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:38

leuk setje en mooi paard. misschien teugels iets korter, en haar meer bij elkaar rijden. op foto 12 valt ze heel erg uit elkaar in de galop. veel succes op wedstrijd Lachen

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 15:49

Joica schreef:
leuk setje en mooi paard. misschien teugels iets korter, en haar meer bij elkaar rijden. op foto 12 valt ze heel erg uit elkaar in de galop. veel succes op wedstrijd Lachen

IK probeerde haar dus juist niet teveel bij elkaar te rijden, omdat ze daarvan alleen maar meer spanning krijgt en dan gaat ze echt vervelen. Als ik haar ietsjes losser laat en meer neerwaarts voorwaarts probeer te rijden komt de rust wat terug.

En ik weet dat ze teveel op de voorhand loopt, probeer er aan te werken maar is niet zo simpel met een 17-jarig paard Knipoog

foto 12 was even een "funmoment", gewoon lekker laten lopen moet soms ook eens kunnen en dan krijg je dus zo'n foto's...

En de tenen, heb ik idd wel vaker last van Bloos

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 09:23

Jaja, Sas heeft mijn setjesziekte overgenomen. Je bent nog erger als ik. Schijnheilig
Ik zit er anders wel weer grandioos op. Clown

Ziet er goed uit. Je weet je werkpunten, dus komt allemaal wel goed. Ja Ik vond het er iig netjes uitzien.
Veel succes vandaag!

amitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 09:35

Jepz en gister op wedstrijd heeft ze weer haar beste beentje voorgezet. Haha! Ik was 4de! Tot nu toe dus al op elke wedstrijd prijs gehad. Ik ben bijna al zeker van mijn plaats voor het provinciaal