En nu wou ik vandaag mijn nieuwe setje eens showen, maar als ik dat doe wil ik het ook gelijk goed doen... Nu had ik toevallig nog een lichtblauwe rijbroek die er perfect bij paste (want het setje is geel met lichtblauw), en nog een geel vestje van mijn moeder gepikt
Dus ik en mijn paard nu helemaal in setje, een beetje "over the top" maar toch wel leuk
Sylleke was zo lief om foto's te maken en ben haar daar echt super dankbaar voor ; Syll you're the best!
Zie hier het resultaat van de fotoshoot:
1. eerst even poseren

2.

3. rijden richting middendraf

4.

5. terug even naar ontspanning rijden

6.

7. galopje ; dit vind ik echt zo'n leuke foto, bijna alle voetjes van de grond

8. even korte pauze tussendoor, kan ze weer even ontspannen

9. brede lach, want veulen in de wei ernaast was weggeschoten van Ilencia en mij, je zou voor minder natuurlijk!

10.

11. even proberen haar wat meer te laten oprichten in de draf

12. hoezo, uitgestrekte galop ?!?

13. brave meid! even voor de duidelijkheid, ik sla haar hier niet, wil haar een klopje op haar hals geven

14. en fotografe Sylleke mocht haar uitstappen, vol vertrouwen...

Dingen voor mezelf om op te letten:
* niet naar binnen gaan hangen in de wending
* hakken niet optrekken, benen lang houden
* niet blijven vasthouden, vaker loslaten
Ik probeer haar momenteel zoveel mogelijk nog naar ontspanning te rijden, aangezien ze vandaag als een gespannen brok aanvoelde en eigenlijk helemaal geen zin had in dressuur...
Wat vinden jullie van ons als combi?
En ook: Wat vinden jullie van mijn nieuwe setje?
PS: Schoentjes + leren chaps waren ook nieuw, was eerste keer dat ik er mee reed (ben uit mijn laarzen gebarsten
)Heb morgen wedstrijd, hoop dat ik eens een keertje eerste rij, want heb al heel de zomer in de prijzen gereden (3de, 2de, ...) maar nog nooit een eerste.
Duim dus aub voor me !
Bedankt voor het kijken

Mooi paard ook! Ik ben het eens met mobick qua het rijden!

Ik vond het er iig netjes uitzien.