Jaja, zaterdag mogen Verle en ik naar de Brabantse. Natuurlijk hard aan het trainen!
Gisteren heb ik haar gelongeerd, even wat anders dan dressuren.
Verle is pas weer een week in training, ze heeft 3 weken van de wei en rust mogen genieten. In de hoop ze wat aan zou komen, nou zoals jullie op de foto's wel zullen zien, is die hoop tevergeefs geweest. Ze krijgt op het moment dus heel wat meer meusli, kijken of we haar zo wat dikker kunnen krijgen. Als iemand nog iets weet waar een paard dik van wordt? Laat dat dan even weten! Want we hebben echt al van alles geprobeert. Verder is ze wel op en top gezond!
Ze is op het moment zelfs wel heel vrolijk, lekker bokken en steigeren (helaas ook onder het zadel, maar dat wordt weer minder)
Genoeg gezeurt. De foto's!:
Verle uit de wei plukken, ze blijft me in de gaten houden!

1.

Toen mocht ze eerst even lekker los in de bak race, wel hoofdstel al om.
Normaal moet je haar op gang houden, was nu niet bepaald nodig. Ze bleef maar rennen en rennen.
Lekker gek doen.
2.

Een drafje, helaas niet zo mooi moment.
3.

En galopperen:
4.

En nog een drafje, nog niet echt een mooi moment. Hier zie je ook dat ze nou niet bepaald dik is. (Ook niet té mager, maar er mogen wel wat kilootjes bij) Achter Verle zie je alle spullen liggen. Heb buiten gepoetst, binnen waren ze met de hoge druk bezig.
5.

En aan het werk aan de pessoa. (Foto's maken, instelling goed zetten, longeren, enz. Tsja gaat niet zo makkelijk samen. Dus de foto's zijn niet je van het. Maar je ziet wel wat!
)Dus momenten zijn niet zo mooi en alleen van de draf foto's, galop kreeg ik geen foto's van.
Lekker drafje:
6.

7.

8.

9.

De andere kant op:
10.

11.

En daarna nog even los in de bak:
12.

En terug naar de wei!:
13.

Verle haar buur ponytje. Zo lief samen:
14.

Dat was het weer!

Laat je weten wat je er van vind? En een berichtje is altijd leuk!

ik vind haar persoonlijk wel te dun
maismeel helpt idd wel...sulinda is ook te dun en we geven haar ook musli en maismeel. een goede slobber of zemelen wil ook wel eens werken