Olly op wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

happy2014

Olly op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 08:37

Hier wat foto's van mijn tweede wedstrijd ooit. Ol is in het verleden al vaker gestart, maar voor mij is het allemaal nieuw. In mei zijn we voor het eerst op wedstrijd geweest en dit was dus de tweede keer. Het was allemaal erg stress voor mij, want hij wilde de trailer niet in en het liep in en kon dus maar 3 minuten losrijden. Ik weet mijn tekortkomingen (handen moeten hoger minder breed zetten, houding, rechterop zitten etc.) in de training gaat het nu af en toe redelijk, maar op wedstrijd vergeet ik alles door de spanning. Ondanks dat heb ik het erg veel plezier in de wedtrijden en vond ik het al beter gaan dan de eerste wedstrijd.
We gaan nu gewoon even goed lessen en oefenen met trailer laden en dan over een paar maanden weer op wedstrijd.

Eef, bedankt voor de foto's, ze zijn erg mooi geworden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Adil

Re: Olly op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 08:49

Ziet er leuk uit!!! wat was je score?

CeesRinko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 08:55

heb jij daar ook al last van..? Bloos ik vergeet ook alles door de spanning! zò sonde! ,, want thuis met oefenen gaat het altijd zo lekker! .. en even 5 min. in de ring lukt het me gewoon niet door de spanning!
nu is het wel minder geworden, ik ben nu ook officieel gaan starten. en lekker vaak op concour zodat het meer "gewoon" voor me wordt Tong uitsteken

verder vind ik het er heel vriendelijk uitzien! misschien je teugels iets korter? Party!! zitten erg stoere foto's tussen!
succes verder!!

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 09:01

Hej Bar.
Je paard en jij zagen er in ieder geval mooi uit, dáár kan
niemand iets over zeggen. Een Eef heeft weer mooie foto's
gemaakt, altijd handig zo'n privé-concours-fotograaf!
En inderdaad; volgende keer beter!
Groetjes!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 09:05

Dank je wel!!

Ja, teugels korter moet ik zeker, in de training rijd ik ook met springteugel om het aan te leren, wil nog niet helemaal lukken, maar daar moet ik zeker aan denken Knipoog

Ja zonde is dat he, ik moet eigenlijk eerst een kwartier losrijden om mijzelf een beetje van de stress te ontdoen, daarna ga ik pas er aan rijden..ik wil inderdaad ook vaker, zodat het normaal gaat worden, helaas zit ik wat moeilijk met vervoer. Binnenkort ga ik voor mij E, dus hopelijk kan ik dan vaker, ik vind het namelijk wel heel erg leuk!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 09:19

Heee!, ja dat was wel heel fijn, een privé fotograaf Knipoog ben ook erg blij met de foto’s zitten een paar leuke rijfoto’s tussen en de punten komen wel..(hoop ik..)

Voor de mensen die benieuwd zijn naar de punten... 170 en 167 Boos!

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 10:06

Als je zulke punten rijdt noemt men dat 'ervaringspunten'. *LOL*

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 10:16

ik noem dat baggerpunten Lachen

BGGBWM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 11:25

*LOL*

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:15

Hoi buuf, mooie foto's, ziet er goed uit!
En wat wil je? Je bent net begonnen en bent wat nerveus.

Je kan gekleurde tape op je teugels doen met trainen waar tussen je mag rijden bijv. Een plakkertje waar je ong kan rijden als je losrijdt voorwaarts neerwaarts en volgende plakkertje als je hem hebt opgepakt. Daar moet je dan altijd sowieso tussen blijven. Maar zou me niet druk maken. Als je zelf ontspannen zit gaan die handen ook beter. En je hebt les, dus komt goed hoor.
Ik pb-de al dat het vooral ook nu gaat om hoe jij vond dat het ging. Die punten zijn latere zorg, komt helemaal goed!!

Als het nog een keer in haven is of op Pampus ofzo, kom ik ook kijken, maar kwam nu niet zo goed uit na weekje weg en met bezoek. Heb ook veel voorgelezen, dus wil wel eens voorlezen thuis om te oefenen ofzo??

Nou, zie je he! Had ze iig gevonden de foto's!

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 07:32

Hey bar,

Jullie hebben het goed gedaan hoor!

En helemaal klasse dat je gewoon door bleef rijden in je proef toen er iemand pal naast je een bodem onderzoek ging doen Clown
En vervolgens het paardje over het hele terrein vloog.

En fijn dat we nu eindelijk samen onze E gaan halen he!!! Ben benieuwd naar onze eerste les.

Ik spreek je snel....groetjes eve

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 07:36

leuke foto's hoor !

ga aan je houding en handen werken, en ga met paard vele overgangen rijden, heeeel erg veel,zodat deze wat meer bij elkaar gaat lopen , dan zullen de punten vanzelf wel komen.

even wat anders, je moet een paar foto's in links zetten, je hebt nu veel te veel foto's ( 15 is toegestaan) en nu heb je kans dat ze het tpic dichtgooien Knipoog