Naar een blessure Mag ik er eindelijk weer op
Wel weer rustig opbouwen maar we mogen er weer op!!En al zeg ik het zelf ,hij loopt niet super slecht nu.Heb geen fotos van het losrijden...

En toen was die moe
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de fotos zijn ook erg mooi (goeie camera ook he )

karlijnd schreef:ondanks dat jij het niet goed vind, vind ik het er heerlijk ontspannen uit zien. mooi paard en hopen dat je hem snel weer op je oude niveau terug hebt.
Bedankt en ik hoop het ook

ramses4 schreef:he meid helemaal super hoorde fotos zijn ook erg mooi (goeie camera ook he )
![]()
knuffel
jaja je kan wel goeie fotos maken
Het ziet er alweer heel swingend uit! Misschien is hij op rechts nog wat stijfjes, maar dat is normaal na zo`n lange pauze. Maar eh... los haar & een los vest, vind je dat niet irritant rijden? (ik wel namelijk)
Uums schreef:Kijk, daarom vind ik Zeoliet dus zo gaaf...Het ziet er alweer heel swingend uit! Misschien is hij op rechts nog wat stijfjes, maar dat is normaal na zo`n lange pauze. Maar eh... los haar & een los vest, vind je dat niet irritant rijden? (ik wel namelijk)
)
)
Uums schreef:Kijk, daarom vind ik Zeoliet dus zo gaaf...Het ziet er alweer heel swingend uit! Misschien is hij op rechts nog wat stijfjes, maar dat is normaal na zo`n lange pauze. Maar eh... los haar & een los vest, vind je dat niet irritant rijden? (ik wel namelijk)

Ivan schreef:Uums schreef:Kijk, daarom vind ik Zeoliet dus zo gaaf...Het ziet er alweer heel swingend uit! Misschien is hij op rechts nog wat stijfjes, maar dat is normaal na zo`n lange pauze. Maar eh... los haar & een los vest, vind je dat niet irritant rijden? (ik wel namelijk)
Anders zou ze het niet doen denk ik![]()
Ziet er lekker ontspannen uit (hoort mij)
Vind het super dat je er weer op kan, dat zijn je verdienste na een
tijd stappen stappen en die van Ol natuurlijk (al ging die dan af en toe uit zijn plaat)
Jullie gaan de goede richting weer op ....leuk hoor