Donderdag hebben Leandro en ik de 'voorrondes' van de Drentse kampioenschappen gereden, en toen werden we 1e met 191 punten in de klasse B-DE. (er waren 2 groepen, 1 groep van 17 en 1 van ongeveer 15, ik zat ik de groep van 17, en daar stond ik bovenaan.)
's avonds nog viertal met Leandro gereden. werden we 2e van de 3
maar de koppony ging er in galop vandoor, en Leandro bleef toch netjes lopen (we hebben maar een paar keer geoefend, en aan het begin ging leandro er ook in de galop tussenuit rennen
maar nu deed hij het niet!)Vrijdag thuis nog even gereden en hem weer ingevlochten en gewassen enzo.
Zaterdag was de finale van de kampioenschappen, wij moesten om 10:05. Leandro was toch wel een beetje moe, logisch, na wat hij allemaal gedaan en gezien had die dagen. Toch ging de proef netjes.
Wij Leandro afzadelen, nog even laten grazen, en daarna wachten op de uitslag. Komt mijn vader na een poosje zo naar mijn moeder en mij toe: 'Ja, we kunnen naar huis gaan, ze zit er niet bij' Maar er waren nog mensen uit mijn groep aan het rijden. Bleek dat mijn vader het van de verkeerde groep had gehoord.

Na heeeel lang wachten en al heel veel omgeroependen (haha, weet niet hoe ik het anders moet noemen) voor ons, werd ik omgeroepen om terug te komen voor de prijuitreiking!!
Dus wij heeel snel naar de trailer, leandro opgezadeld enzo, komen we daar aan, horen we al direkt dat we kampioen waren!! (mocht nog helemaal niet
)Maar eerst maar gewoon de ring ingegaan voor de prijsuitreiking, daarna met de deken (!!) en sjerp!!

Echt super!!
Zaterdagmiddag zijn we ook nog naar de Dragon welsh pony show geweest, en daar zijn we 1e geworden bij het bestgaande!
Al met al een súper geslaagde dag!
even wat info over Leandro:
welsh nwr,
4 jaar,
ruin,
vader Aester El Niño,
moeders vader Anjershof Rocky.
Hier een aantal foto's van Donderdag, de meeste foto's zijn gemaakt door Janet (Denica @ bokt). Zij was met me mee en het was heeeel gezellig!!
De rest van de foto's (ook van zaterdag) krijgen jullie nog te zien!

met een meisje van onze ponyclub, zaterdag.

zijn hoofd
met het hoofdstel van het viertal, niet zo mooi

tijdens het viertal

ons viertal, leandro voor de kijker rechts
tijdens de proef op donderdag, gemaakt door Janet:

middenstap

halsstrekken

nog een keer, het lijkt alsof hij tempo verliest, maar dat is niet zo hoor

groeten

ik heb ook een filmpje van de hele proef, die wil ik heel graag uploaden, maar hij is te groot. Ik ga proberen een programma te downloaden zodat ik hem kleiner kan maken. als dat lukt, is het filmpje van de proef te zien in een ander topic.
ik ben echt trots op Leandro!!

) Daarom vind CocoChanel hem vast ook zo gaaf haha